בארץ

טרגדיה בדרום: צעירה בת 29 נפלה אל מותה במכתש רמון

מטיילת נמצאה מחוסרת הכרה בסמוך לתצפית מעלה עצמאות כביש 40 בתוך עומק השטח במכתש רמון. כוחות משטרה של תחנת דימונה ויחידת החילוץ הר הנגב הוקפצו למקום, ולאחר מכן חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו כי היא סובלת מחבלה רב מערכתית וקבעו את מותה
מערכת ice | 
מצפה רמון (ארכיון) (צילום נתי שוחט/פלאש 90)
דוברות מד"א מדווחת הבוקר (חמישי) כי בשעה 07:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מגן דוד אדום במרחב נגב, על אישה שנמצאה מחוסרת הכרה בעומק מכתש רמון ככל הנראה לאחר שנפלה מגובה. חובשים ופראמדיקים דיווחו על אישה בת 29 ללא סימני חיים, עם חבלה רב מערכתית וקבעו את מותה.
על פי המשטרה, מדובר בנפילה מגובה רב שנסיבותיה נבדקות ובשלב זה לא עולה חשד לאירוע פלילי. האישה נמצאה מחוסרת הכרה בסמוך לתצפית מעלה עצמאות כביש 40 בתוך עומק השטח במכתש רמון. כוחות משטרה של תחנת דימונה ויחידת החילוץ הר הנגב הוקפצו למקום ופעלו לחילוץ אישה בת 29 שמותה נקבע במקום על ידי צוות מד"א.
 
מכתש רמון הוא המכתש האירוזי הגדול בעולם, הוא מהווה אחד מחמשת המכתשים שבנגב, ואחד מחמישים "שמורות אור כוכבים בינלאומיות" בעולם. אורכו של המכתש כ-40 ק"מ, רוחבו המרבי כ-9 ק"מ ועומקו המרבי כ-350 מטר. הוא נקרא על שם נחל רמון, אשר עובר במרכזו ומנקז את רוב שטחו. שמו של נחל רמון נגזר מהשם הערבי "ואדי א-רוּמאן" ("נחל הרומאים") זכר היסטורי לכך שהרומאים עברו באזור זה ב"דרך הבשמים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה