תיירות

בשורה אדירה לטסים: זו ענקית התעופה שתציע טיסות המשך מתל אביב

חברת התעופה אייר אינדיה הודיעה כי תציע טיסות קונקשן מתל אביב לויאטנם החל מה-1 ביוני 2024 החל מ-764 דולר לכרטיס. טיסות ההלוך מתל אביב יארכו בסך הכל כ-18 שעות (המתנה של 6 שעות בדלהי), בעוד טיסת החזור לישראל תעמוד על 16 שעות
מערכת ice | 
טיסות (צילום shutterstock, freepik)
חולמים לטוס למזרח? הכתבה הזו היא עבורכם. ענקית התעופה אייר אינדיה הודיעה כי תשיק טיסות ישירות למגוון יעדים נוספים, ותציע למכירה טיסות קונקשן שיצאו מתל אביב להו צ'י מין סיטי (ויאטנם) החל מה-1 ביוני 2024.
טיסות ההלוך מתל אביב יארכו בסך הכל כ-18 שעות, כאשר מתוכן הנוסעים ימתינו 6 שעות בדלהי. בטיסות החזור, הקונקשן מזנק ל-16 שעות מה שידרוש מהנוסעים לישון בשדה או לצאת ללינה בעיר. ומה יהיו המחירים? די אטרקטיביים. אייר אינדיה תציע את הכרטיסים הל מ-764 דולר. מדובר בבשורה של ממש שכן טיסות דומות בחברות אחרות יעלו יותר מאלף דולר לאדם.
נזכיר כי בחודש מרץ,  חברת התעופה ההודית הודיעה כי היא מגדילה את היקף פעילותה בישראל, כאשר החל ב-8 באפריל היא תגברה את טיסותיה משלוש לחמש טיסות במהלך השבוע. יש להזכיר כי אייר אינדיה שבה לפעול בישראל רק ב-3 במרץ, אחרי שפעלה כמו מרבית חברות התעופה הזרות והקפיאה פעילות בישראל בשל מלחמת חרבות ברזל שהחלה ב-7.10. באייר אינדיה משתמשים במטוסי הדרימליינר בואינג 787, כאשר כלל הנוסעים זכאים לצמד מזוודות של 23 ק"ג ותיק יד עד 8 ק"ג לאדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה