TOP 5

המניות הנצפות בטיקטוק ואינסטגרם: זו המניה שהוזכרה 44 אלף פעמים

אתר ויזואל קפיטליסט דירג את המניות המובילות באינסטגרם ובטיקטוק, הדירוג מבוסס על מספר הצפיות בסרטונים אותם פרסמו החברות וכן במספר ההאשטאגים שפורסמו על עבור כל מניה, אז מי נכנס לחמישייה הפותחת? על מי מדברים הכי הרבה? ואיזו מניה זכתה בקרוב ל-80 מיליון צפיות?
מערכת ice | 
5 המניות הכי נצפות בטיקטוק ואינסטגרם (צילום unsplash)
להרבה משקיעים יש שפע של אפשרויות כאשר משקיעים בבורסה, אך לא תמיד זה בהכרח מתקשר למניות הנוטות למשוך את מרבית תשומת הלב. אתר ויזואל קפיטליסט המתמחה בהשוואות במגוון תחומים מפרסם בעזרת נתוני  City Index את מספר הצפיות בסרטונים בטיקטוק ובאינסטגרם להן זוכות המניות המובילות. סך הצפיות בסרטונים של עשרת המניות המובילות עולה על 117 מיליון.
את המקום הראשון בכל המדדים מובילה דיסני שצברה לא פחות מ-79,232,246 צפיות ב-6,151 סרטונים שפרסמה, משתמשי האינסטגרם והטיקטוק הזכירו את החברה לא פחות 44,177 פעמים. את המקום השני תופסת היריבה נטפליקס שפרסמה 1,384 סרטונים בלבד, אך צפו בהם יותר מ-13 מיליון גולשים. משתמשי הטיקטוק והאינסטגרם הזכירו את ענקית הסטרימינג 4,635 פעמים.
את המקומות השלישי והרביעי חולקות אמזון וקוסטקו, עם אותו מספר צפיות 5,928,615, אך בעוד ענקית הטכנולוגיה המקוונת עשתה את זה ב-725 סרטונים והוזכרה 17,278 פעמים, קוסטקו  עשתה את מספר הצפיות הזה ב-333 סרטונים וזכתה ל-1,385 אזכורים בלבד. את החמישייה הראשונה סוגרת וולמארט שב-297 סרטוניה ברשות החברתיות צפו יותר מ-4.7 מיליון גולשים וזכו 2,570 אזכורים.
מחירי המניה של דיסני נע סביב 92 דולר בשבועות האחרונים וירד מהשיא מעל 200 דולר במרץ 2021. חטיבת הסרטים שלה התמודדה עם אתגרים משמעותיים, בעיקר עם ביצועים נמוכים של הסרט האחרון של מארוול בקופות. סיטי אינדקס מדגישה כי החברות בראש הרשימה - כולן אמריקאיות - הן כמה מהמותגים הגדולים בעולם ומראה כי לציבור הרחב הכי נוח לגשת לשוק המניות באמצעות עסקים ומותגים שהם הכי מכירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה