TOP 5

המנכ"לים האהובים בחברות ההייטק נחשפים: מי זכה ב-96% תמיכה?

באתר ויזואל קפיטליסט ערכו מספר שאלות לעובדים בחברות הייטק וטכנולוגיה אודות הניהול בחברה, מהסקר נקבעו חמשת המנכ"לים הפופולריים ביותר על ידי עובדיהם, אז מי נכנס לחמישייה הראשונה? מי זוכה ל-96% פופולאריות? ומה חושבים עובדי החברות הגדולות על המנהיגות?
מערכת ice | 
5 המנכ"לים האהובים ביותר על עובדיהם (צילום shutterstock, ויקיפדיה)
אחד הנושאים החשובים בחברות הגדולות בעולם הוא ניהול נכון של העבודה ושל העובדים, יחס אישי וניהול טוב מביא גם לתוצאות בהתאם לכך. באתר ויזואל קפיטליסט ערכו סקר ושאלו את העובדים מספר שאלות בנוגע לניהול החברה והיחס אותו נותן המנכ"ל.
השואלים מצאו קשר בין מניית החברה ודירוג המנכ"ל, ככל שהמנייה צומחת יותר כך גם העובדים מעריכים יותר את מנכ"ל החברה, זאת בנוסף לניהול נכון של משברים, ביניהם בריאותיים וכלכליים, מנכ"ל שנמנע מפיטורי עובדים בתקופת מיתון ומוצא פתרונות אחרים, כך גם יעריכו אותו העובדים יותר.
לאור זאת כלל לא מפתיע שמי שנבחר במקום הראשון עם 96% פופולאריות הוא מנכ"ל חברת השבבים אנבידיה, ג'נסן הואנג, שנמנע מפיטורים שהשתוללו בחברות אחרות בשוק. למקום השני עם 88% תמיכה הגיע מנכ"ל וולמרט דאג מקמילון, שמנהל את אחת מרשתות הכלבו המצליחות כיום בארצות הברית.

למקום השלישי עם 84% נבחר מנכ"ל פאלו אלטו נטוורקס ניקש ארורה, שמנהל ביד רמה את החברה אותה ייסד הישראלי ניר צוק, שהגיעה כבר לשווי של 53 מיליארד דולר וממוקמת בקליפורניה. את המקומות הרביעי והחמישי חולקות ביחד עם 83% תמיכה אפל שבהנהלת טים קוק ודאטה בריקס בניהולו של עלי גודסי. אפל עצמה זכתה להצלחה מסחררת בחודשים האחרונים עם השקת אייפון 15, אך נמצאת באמצע עימות מתוקשר בין ארה"ב לסין שאסה שימוש במכשירים האמריקאים.
אגב, בתחתית הדירוג ללא אחוזי תמיכה מדורגות נורדסטרום בניהולו של המנכ"ל אריק נורדסטרום ווסטרן דיגיטל בניהולו של דיוויד גוקלר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה