עסקי ספורט

טרגדיה: כוכב הכדורגל שעבר בישראל הלך לעולמו בגיל 41 בלבד

לואיס טחאדה, כוכב נבחרת פנמה ומלך שעריה בכל הזמנים, הלך לעולמו בגיל 41 בלבד, אחרי שחווה דום לב על המגרש במהלך משחק של קבוצתו. מלך השערים בכל הזמנים של הנבחרת נבחן בעבר בהפועל תל אביב ואף שיחק במשחק אימון
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
לואיס טחאדה, כוכב נבחרת פנמה ומלך שעריה בכל הזמנים, הלך לעולמו אתמול (ראשון)  בגיל 41 בלבד, אחרי שחווה דום לב על המגרש במהלך משחק של קבוצתו. טחאדה נחשב לאחד הכוכבים הגדולים בכל הזמנים במדינה ממרכז אמריקה, ואף שיחק במדיה במונדיאל 2018, אז עלה מהספסל לשני משחקים - מול תוניסיה ומול בלגיה.
על פי דיווחים מעבר לים, השחקן חש ברע לפני משחק של קבוצתו בליגה הפנמית, אך בכל זאת עלה לשחק, ובמהלך המשחק התרחשה הטרגדיה הנוראה כאשר הוא צנח על הדשא והתעלף. טחאדה הובהל מיד לבית החולים המקומי, אך כעבור מספר דקות מותו כבר נקבע. 
השחקן שמכונה ה"מטאדור", כבש 43 שערים בינלאומיים במדי נבחרת פנמה, ונחשב לאגדה של ממש במדינה. אגב, לטאחדה יש עבר בכדורגל הישראלי, אחרי שבשנת 2004 הוא נבחן בקבוצת הפועל תל אביב תחת המאמן דאז גילי לנדאו, אך בסופו של דבר שוחרר אחרי שלא הצליח להרשים. אגב, טאחדה אף שותף באחד מהמשחקים של הקבוצה, מול ניימיכן ההולנדית, אצלה משחק היום צ'ירון שרי, שמושאל אליה מאלופת ישראל - מכבי חיפה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה