עסקי ספורט

דיוויד בקהאם חושף בכאב: "סבלתי מדיכאון"

כדורגלן העבר דיוויד בקהאם מדבר בראיון חושפני על התקופות האפלות בחייו ומגלה כי סבל בעבר מדיכאון קשה: "כשאני אמרתי לאבא שלי שאני צריך טיפול, הוא היה שואל 'בשביל מה?'. אז הורדתי את הראש ועבדתי קשה יותר"
מערכת ice | 
דיוויד בקהאם (צילום יוטיוב/ Sky Sports Football)
במרוצת השנים, דייויד בקהאם הפך לאחד משחקני הכדורגל המוכרים ביותר בעולם והשפעתו הניכרת על הכדורגל העולמי מורגשת עד היום. בקהאם זכה להצלחה גם כשחקן כדורגל מצליח וגם כסמל תרבות בריטי כשהוא עומד במוקד תשומת הלב, בין היתר, בשל הזוגיות עם ויקטוריה אדאמס, כוכבת ה"ספייס גירלס" (שלימים תהפוך לויקטוריה בקהאם).
לרגל יציאת סדרת דוקו חדשה שתתעד את סיפור חייו, שתעלה בשבוע הקרוב ב"נטפליקס", שחקן העבר ערך ראיון נרחב ל"דיילי טלגרף" וסיפר בין היתר על התקופה השחורה בחייו. תקופה שבה הוא סבל מדיכאון קשה.
לפי דבריו של בקהאם, הכול התחיל בקיץ 1998. נבחרת אנגליה שיחקה במונדיאל בצרפת והודחה ברבע הגמר, לאחר שהפסידה במשחק נגד ארגנטינה ובקהאם הפך לגיבור המשחק, מהסיבות הלא נכונות. בעיטה ששלח לעברו של דייגו סימאונה בזמן המשחק הובילה להרחקתו מן המגרש על ידי השופט קים מילטון נילסן ולאחר מכן, אנגליה הפסידה בפנדלים. בעקבות כך, בקהאם הפך לאויב האומה. ברחבי הממלכה המאוחדת הופצו עיתונים עם לוחות מטרה עם תמונתו ובובות שלו תלוי על חבל הופיעו מחוץ לפאבים בכל באנגליה.
 
בסדרה החדשה משתתפת גם ויקטוריה בקהאם אשתו של השחקן, שמאשרת שבעלה אכן סבל באותה תקופה מדיכאון. בראיון בקהאם אישר את דברי אשתו ואומר: "זה קרה וזה משהו שלא הייתי מוכן להודות בו. גדלתי עם אבא שכשאמרתי ש'אני מרגיש לא טוב', הוא אמר לי 'ילד, אתה צריך להתגבר'. אבל הייתי מדוכא. לא אכלתי, לא ישנתי, חייתי מיום ליום עם מחשבה של מה יקרה הלאה. היו אנשים שאמרו שאני צריך לעזוב את המדינה. זה היה קשה".
במשך הריאיון, בקהאם נשאל האם הלך לטיפול והוא ענה: "מעולם לא. אנשים העירו לי על זה ואני חושב שטיפול פסיכולוגי הוא רעיון טוב. היום אתה שומע יותר על ספורטאים שהולכים לטיפול וזה עוזר, אבל אני גדלתי במזרח לונדון. כשאני אמרתי לאבא שלי שאני צריך טיפול, הוא היה שואל 'בשביל מה?'. אז הורדתי את הראש ועבדתי קשה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה