עסקי ספורט

הבן של אייל ברקוביץ' בלחץ: "מקווה שיגיע הביתה בשלום"

בנו של אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', הגיב להחלטת השיפוט השנויה במחלוקת שהכריעה את הדרבי הירושלמי והעניקה להפועל ירושלים 0:1 דרמטי על בית"ר ירושלים ואת המקום החמישי בגביע הטוטו: "מקווה מאוד ששניר לוי יגיע הביתה בשלום"
תום נחום |  2
אייל ברקוביץ (צילום פלאש 90)
פתיחת עונת 2023/24 בליגת העל בכדורגל נמצאת כבר ממש מעבר לפינה, כאשר משחקי הדירוג בגביע הטוטו נמשכים, בעוד אמש (שבת) נרשם גם הדרבי הירושלמי הראשון של העונה - ובו הפועל ירושלים גברה 0:1 על בית"ר ירושלים באצטדיון טדי מפנדל דרמטי ושנוי במחלוקת של מתן חוזז בדקה ה-96 וסיימה את גביע הטוטו במקום החמישי והמכובד.
בבית"ר ירושלים לא אהבו בלשון המעטה את החלטת השיפוט השנויה במחלוקת של שניר לוי, בנו של שופט העבר האגדי מאיר לוי, אשר שרק פנדל בדקה האחרונה בטענה לעבירה של השוער מיגל סילבה על אור רויזמן, כאשר עוזר המאמן של הצהובים שחורים, גל כהן, שעמד על הקווים במקום יוסי אבוקסיס המורחק, תקף בסיום: "רואים מ-70 מטר שאין שום דבר. החלטה מוזרה, יש טעויות, זה קורה, אבל זה? וואו. הפנדל מאכזב ומכעיס, אבל אנחנו ממשיכים קדימה".
מי שעוד התייחס להחלטת השיפוט השנויה במחלוקת של שניר לוי הוא בנו של אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', אשר כתב על כך בטוויטר: "מקווה מאוד ששניר לוי יגיע הביתה בשלום היום. לילה טוב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל המגעיל
    הותיק מחיפה 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל בקובץ עבר זמנו לא מענין
    סגור
  • קשה האמת לתומכי ממשחלת המחב"לים....
    כל דיקטטור יבוא יומו 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    (משיחיים, חרדים, ביביסטים, לאומנים)
    סגור