ויראלי

הבן של אייל ברקוביץ' מתוסכל: "החיים קצרים ומלאי הפתעות"

לאחר הרצח של סייר עיריית תל אביב על ידי המחבל מג'נין, ליאור ברקוביץ' במסר מאחד: "שמרו על עצמכם ותאהבו אחד את השני , למה אנחנו צריכים להיות מאוחדים רק במצבים כאלה, ולא בכל רגע נתון, חאלס!"
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אסון גדול נפל על המדינה לפני יומיים, בעוד ערב קשה בתל אביב, כאשר מחבל ממחנה הפליטים ג'נין הגיע לנחלת בנימין וניסה לבצע פיגוע ירי שהסתיים במותו של פקח הסיור של תל אביב שבו ירה, שמת מפצעיו בבית החולים איכילוב.
הבן של אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', התייחס לרצח של אמיר חן וכתב: "קם בבוקר ונרצח בערב, החיים קצרים ומלאי הפתעות, שמרו על עצמכם ותאהבו אחד את השני , למה אנחנו צריכים להיות מאוחדים רק במצבים כאלה, ולא בכל רגע נתון, חאלס!".
 


כזכור, מהמרכז הרפואי איכילוב תל אביב נמסר: "המרכז הרפואי איכילוב תל אביב מודיע בצער רב על מותו של חן אמיר, סייר עיריית תל אביב - יפו. חן, בן 42, נשוי לורד ואבא לשלוש בנות, נהרג בעת שמנע בגופו פיגוע גדול והציל במותו חיים רבים. משפחתו באצילות נפש הסכימה לתרומת איברים להצלת חיים. בית החולים משתתף בצער המשפחה".

השב"כ מסר כי המפגע אשר ביצע את הפיגוע בתל אביב הוא כאמל אבו בכר, בן 22, פלסטיני תושב רומאנה, אשר התנהל כמבוקש במ.פ ג'נין בחצי שנה האחרונה, מזוהה ג׳יהאד איסלאמי. חקירת הפיגוע נמשכת.
 
ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר אחרי הפיגוע: ״משבח את אנשי הסיירת לביטחון עירוני של עיריית תל אביב על ערנותם וחתירתם למגע, שבכך סיכלו פיגוע חמור בהרבה. כוחות הביטחון שלנו יגיעו חשבון עם כל מבקשי נפשנו.״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פינת החי
    מתיתיהו 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תסביר את זה לחמור שיושב ליד הפרה בכל יום שישי ומלכלך ומסיט
    סגור