ויראלי

אייל ברקוביץ' גורם לשטראוס להסתבך? "סידר להם קבר כלכלי"

מגיש ערוץ 14 בועז גולן באמירה תקיפה: "האם אלה הערכים של עפרה שטראוס? העלבות אורחים בשידור, פגיעה בכבודו של אדם ופגיעה בקברי צדיקים. כעת נדע את האמת. אם שטראוס לא יודיעו על הפסקת הפרסום ב-12 - נבין בדיוק את הפוליטיקה שלהם"

מערכת ice |  8
אייל ברקוביץ ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
ההופעה של אייל ברקוביץ' בתכניתו אמש (שישי) בקשת 12 בה קרא לאורח באולפן "סמרטוט, סמרטוט כתום" והעובדה שאמר על קברי הצדיקים, אתר שאליו עולים לרגל מיליוני ישראלים בשנה "הקברים האלה זה סתם, סתם אבנים", הרתיחה את מגיש ערוץ 14 בועז גולן.
בטוויטר שלו כתב גולן: "אופסי, מעניין אם באבד מכין מכתב של שטראוס לערוץ 12 שהוא מקפיא את הפרסום אחרי מופע האימים של אייל ברקוביץ׳. ברקו אמר על קברי צדיקים: ״הקברים האלה זה סתם. זה אבנים״, לשלזינגר קרא ״סמרטוט״ כמה פעמים ואז בחר להעליב אותו בשידור על הצבע הכתום שעימו הוא הולך ומזוהה: ״אתה מלא קלאסה עם הכתום שלך. סמרטוט כתום״.
 
עוד הוסיף גולן: "האם אלה הערכים של עפרה שטראוס? העלבות אורחים בשידור, פגיעה בכבודו של אדם ופגיעה בקברי צדיקים. כעת נדע את האמת. אם שטראוס לא יודיעו על הפסקת הפרסום ב-12 - נבין בדיוק את הפוליטיקה שלהם. איך אומרים? ברקוביץ׳ סידר להם קבר כלכלי בקלאס".

במהלך התכנית סיפק ברקוביץ' עוד פנינים: "חילונים יולדים חילונים, חרדים יולדים חרדים. זה לא יכול להשתנות", בראיון עם אליאב זוהר הוא גם אמר כאמור: "הקברים האלה זה סתם, סתם אבנים" ובראש העימות עם יהודה שלזינגר בו כינה אותו "סמרטוט כתום".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    שיום אחד אבא שלו ימות הוא גם יתייחס לקבר כגל אבנים
    רוני 49 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה התרבות של השמאל . הזויים ושרוטים
    סגור
  • 7.
    אבנים יש לך במוח ברקוביץ...כמה טיפש אדם יכול להיות (ל"ת)
    טוני 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    ברקוביץ
    איכפתניק 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הנה זו האמת העלובה..אך מילה על ברקוביץ...האיש חצה כל הקווים אבל הוא מאותו צבע לכן מותר לו לחלאת האדם חסר בינה. להכפיש...אף מילה...לא צופים יותר באיש העלוב הזה....בושה לערוץ שמעסיק אדם ריקני .....בושה בושה בושה
    סגור
  • 5.
    בועז גולן
    עיני נץ 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדוע בועז גולן קושר את ברקוביץ לשטראוס? כי זה נוח לו מציע לו פשוט לבדוק במחנה שלו מה פשר מחיאות הכפיים לדברי ההבל של שמאי חברו לערוץ הפנאטים החד סיטרי. וכל מי שמחרים את שטראוס צריך לדעת שח רמות זה דו כיווני.
    סגור
  • 4.
    ואקום בראש
    תומך אין עתיד 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה לא ברור ?! בן אדם שיש לו ואקום בגולגולת כתוצאה ממחסור איבר חשוב הקרוי מוח - אלה הדברים שיוצאים לו מהפה. גם שותפתו לתכנית העלובה לא טומנת את ידה בצלחת - ידוע לכל שהיא והקיר פינה !
    סגור
  • 3.
    קברי צדיקים
    אבי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אולי זה לא יפה האמירה למי שלא מבין את המשמעות לעומקה, גם ברקוביץ אולי לא כל כך מבין לעומק את מה שאמר ברוח האמונה והדת, הציווי הוא תפילה לבורא עולם ובלבד, וזה ציווי מהתורה מדבר השם. בנוסף יש עניין של טקסיות פגאנית שגם אסורה מהתורה כגון פסל מסכה תמונה ובמות, בנוסף כתוב "אל תבטחו בנדיבים בבין אדם שאין לו תשועה, תצא רוחו ישוב לאדמתו ביום ההוא אבדו עשתונותיו" נדיבות היא לא רק חומרית אלא גם נדיבות רוחנית וכאשר מסתלק מהעולם אינו יכול להושיע שכן "ביום ההוא אבדו עשתונותיו"
    סגור
  • 2.
    אייל הרקוביץ
    נינה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי זה הפה ג׳ורה הזה? איש טיפש,עבד של מעבידיו.הערוץ הזה והתוכנית הזו,הוא תת רמה!!
    סגור
  • 1.
    ברקוביץ סמרטוט מסריח
    סימה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ברקוביץ אתה בושה
    סגור