תקשורת ומדיה

פאנליסט "הפטריוטים" עוקץ: "הסתכלתי על המילקי של שטראוס ונגעלתי"

העיתונאי ידידיה מאיר משתלח בשטראוס וטוען כי המהלך שלהם להפסקת הפרסום בערוץ 14, חמור יותר מפרשת מאפיית אנג'ל. "החברה אמרה למאות אלפים: אתם טובים לנו כקונים, אבל הדעה שלכם לא לגיטימית"
מערכת ice |  4
הפטריוטים (צילום ערוץ 14)
הסכסוך המתוקשר של ערוץ 14 נגד חברת המזון שטראוס ממשיך, כאשר אחד הפאנליסטים בתכנית הדגל "הפטריוטים", יצא בחריפות נגד החברה שהחליטה להקפיא את הפרסום בערוץ בשל "התבטאויות פוגעניות שונות, חוזרות ונשנות", לדבריהם.
העיתונאי ידידיה מאיר, מיושבי פאנל "הפטריוטים", תקף את שטראוס. "הדבר המקומם בסיפור הוא הפיכתה של שטראוס ממונופול בתחום המזון, למונופול בתחום הדעות", כתב מאיר בטורו השבת במוסף "אתנחתא", של עיתון בשבע. "למעשה, היא רוצה לחנך מחדש מאות אלפי ישראלים."
נזכיר כי הסכסוך המתוקשר החל לאחר התבטאותו של עו"ד ארי שמאי בפטריוטים, על כך שנעשה עוול לרוצח יגאל עמיר, שחוקק נגדו חוק פרסונלי. ערוץ 14 הודיע תוך פחות משעה על פיטוריו של שמאי, אולם שטראוס בכל זאת החליטו להשהות את הפרסום בערוץ 14, מהלך שמפסיד לערוץ מאות אלפי שקלים.

מאיר המשיך בטורו כי "הסיפור של שטראוס וערוץ 14 יותר חמור מהסיפור של מאפיית אנג'ל. משום שזו החלטה רשמית של החברה, עם הלוגו, שאומרת למאות אלפי הצרכנים שלה: אתם טובים לנו כקונים, אבל הדעה שלכם לא לגיטימית." בסוף הטור כתב מאיר, "השבוע, בפעם הראשונה בחיי, עמדתי מול המקרר בסופר והמילקי של שטראוס פשוט הגעיל אותי. פשוט הגעיל".
מנכ"ל שטראוס שי באב"ד, דתי לשעבר, פרסם בעיתוני השבת מכתב בו פנה לציבור הדתי והבהיר כי שטראוס אינה מחמירה אף ימני או דתי, אלא רק מעוניינת לפעול נגד שיח מתלהם, כלשונו. "כמי שגדל והתחנך בציונות הדתית, השיח המתלהם כואב לי מאוד. חברת שטראוס דוגלת בשיח מכיל ומכבד, ולא לוקחת חלק בשיח הפוגעני. מעולם לא החרמנו ולא נחרים אף ציבור בישראל."
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ואלו מעלי הגרה
    ZB 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ארנבת גמל ואוכל מילקי
    סגור
  • 3.
    חרמות
    נץ 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אם מותר להיגעל ממוצרי שטראוס מותר לצד השני להיגעל ממוצרים שמעבר לקו הירוק. רוצים להפוך סיכסוך בין שני גופים מסחריים בישראל לסיכסוך לאומי, בבקשה. הדבר יהיה בומרנג לכל מי שמעבר לקו הירוק. ערוץ 14 מברבר שטויות ואח״כ מצפה שלא תהיה תגובה.
    סגור
  • 2.
    מילקי מנצח דיקטטורה
    רויטל 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בטח אין לכם מקום למשהו טעים אתם מלאים רעל איפה תכניסו מילקי? גם לא כיף שתשנו לו את הטעם ואת העאכים התזונתיים תמשיכו לשתות רעל ולתבל בו את הנשמה שלכם אנחנו נמשיך לאכול מילקי בעונג נמשיך לשטוף את הרחובות נלבש מדים כי התהלכנו בהם שנים נשמור על הדמוקרטיה נישן עם נעליםמולא נחזור הבייתה עד שננצח אתם תרעילו את עצמכם לדעת בהצלחה
    סגור
  • 1.
    לא לקנות
    א 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    8 2
    עד שהחזירה השמינה עופרה שטראוס תבין שטעתה שנים שהחברות האלה עושקים אותנו אני קורא לממשלה לקחת להם את המונופולים וכך לשבור את החזירים השמנים
    סגור