תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ' משתולל מעצבים בשידור: "מה החוסר אחריות הזה?"

אייל ברקוביץ' הגיב בזעם בפתיחת אופירה וברקוביץ' בקשת 12 למותו הטרגי של לוחם יהל"ם, הלל נחמיה אופן ז"ל, שהתמוטט מהתייבשות בתרגיל צה"לי ומת: "כשיוצאים למלחמה וחיילים נהרגים זה הדבר הכי עצוב בעולם, אבל זה מלחמה ובמלחמה יש הרוגים, אבל כשחייל מת מהתייבשות והעולם שותק זה דבר בלתי מובן, לבוא ולהגיד להורים 'הבן שלך מת מהתייבשות', אני לא מבין, מה זה החוסר אחריות הזה?"
תום נחום |  1
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
אייל ברקוביץ' פתח אמש (שישי) את תוכנית אופירה וברקוביץ' בקשת 12 במתקפה קשה נגד צה"ל, כאשר זעם ומתח ביקורת לא פשוטה על הצבא על רקע מותו הטרגי של לוחם יהל"ם, הלל נחמיה אופן ז"ל, שהתמוטט בעקבות התייבשות והלך לעולמו השבוע.
אייל ברקוביץ' התייחס לנושא ואמר: "השבוע חייל מת מהתייבשות, ואני אומר שכשיוצאים למלחמה וחיילים נהרגים זה הדבר הכי עצוב בעולם, אבל זה מלחמה ובמלחמה יש הרוגים, אבל כשחייל מת מהתייבשות והעולם שותק זה דבר בלתי מובן, לבוא ולהגיד להורים 'הבן שלך מת מהתייבשות', אני לא מבין, מה זה החוסר אחריות הזה? לקחת חיילים בבקעה, בדרום, ב-47-48 מעלות, באימוני זחילה, לעשות איתם אימונים, ואחרי זה לבוא למשפחה ולהגיד 'הבן שלכם מת מהתייבשות', והעולם שותק". אופירה אסייג הגיבה לנושא ואמרה: "עצוב".

זאת לאחר שהרשתות החברתיות התמלאו במהלך השבוע החולף לאחר היוודע הטרגדיה הנוראה בהודעות הספד כואבות, ביניהן גם פעיל ההסברה למען ישראל, יוסף חדאד, שכתב: "הלב כואב על מותו של לוחם יהל"ם הלל נחמיה אופן שהתמוטט ומת ממכת חום באימון. רק בן 20 בתחילת שירותו... אובדן ענק! וזה גם מחדל ענק של הצבא שחייבים לתחקר ולמנוע בעתיד. יהי זכרו ברוך!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסכים לחלוטין נוראי!!!
    הממ 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מסכים איתו לחלוטין מחדל נוראי הכי נוראי שיכול להיות איך מוות מיותר ומטופש כזה קורה בצה"ל. צה"ל מפקיר חייל גם בשירות וגם לאחריו וקוראים לו צבא העם שזו שטות והצבא של כולם ושלל מחמאות שהן שטויות
    סגור