ויראלי

אייל ברקוביץ' ב'מלחמת אחים' פרטית: הקרב שהסעיר את משפחתו נחשף

על רקע הדיבורים על מלחמת אחים סביב המצב הפוליטי המתוח במדינה, בייחוד סביב סוגיית הרפורמה במערכת המשפט, מלחמת האחים הפרטית של אייל ברקוביץ' נחשפת - כאשר שני בניו רשמו ערב מסעיר במיוחד בו סקציה נס ציונה של בנו ליאור גברה 3:4 על הפועל כפר סבא של אחיו טום במסגרת גביע הטוטו של הליגה הלאומית - בעוד שני האחים גם כבשו במשחק: "גאה בכם ילדים שלי"
תום נחום | 
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
אחרי שרק לפני יומיים נחשף צופה במשחקה של האקסית מכבי חיפה ב-1:3 על סלובן ברטיסלבה הסלובקית במוקדמות ליגת האלופות, תוך שבנו, ליאור ברקוביץ', חושף את הרגלי הצפייה שלו בכדורגל, לשחקן העבר האגדי ואיש התקשורת מגיש קשת 12 בהווה, אייל ברקוביץ', חיכה אתמול (רביעי) בערב משחק מרגש במיוחד - שעל רקע המצב הפוליטי במדינה, אליו מגיב מדי שבוע אייל ברקוביץ' באולפן אופירה וברקוביץ', סיפק מעין 'מלחמת אחים' פרטית במשפחת ברקוביץ'.
אז אתמול בערב סקציה נס ציונה של הבן ליאור פגשה את הפועל כפר סבא, בשורותיה משחק בן נוסף של אייל ברקוביץ', טום ברקוביץ', נפגשו במסגרת משחקי הדירוג בגביע הטוטו של הליגה הלאומית, כאשר האירוע המרגש מבחינת האב אייל הפך למרגש אף יותר כאשר נס ציונה ניצחה 3:4, בעוד ליאור כבש בדקה ה-47 וקבע 1:3 לקבוצתו בפתיחת המחצית השנייה, בעוד טום כבש בדקה ה-94 והשווה זמנית את התוצאה, שוויון שהחזיק מעמד 3 דקות בלבד.

האב הנרגש אייל העלה תמונה של שני ילדיו זה לצד זה על המגרש וכתב: "גאה בכם ילדים שלי", בצירוף אימוג'י של לב. בנוסף, גם ליאור התייחס למאורע וכתב בטוויטר: "היסטוריה באיצטדיון הפרדס האגדי בנס ציונה. האחים ברקוביץ' כבשו כל אחד לקבוצתו. ערב טוב. מסי תודה שכבשת אתמול בלילה, נתת לי עוד פעם מוטיבציה להבקיע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה