השוק

יאנגו נמכרת לברק אברמוב? בעלי בית"ר ירושלים במהלך מפתיע

הבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, שהוא גם שותף ברשתות ג'פניקה ושיפודי ציפורה, עדין לא הגיע לסיכום על קניית הזכויות של יאנגו בישראל והעסקה לא יצאה אל הפועל, אך ביאנגו עדיין מחפשים מתווה גם מול אנשי עסקים אחרים כדי לרכוש את השליטה ולהתחמק מרוסיה
מערכת ice | 
ברק אברמוב ויאנגו (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון, יח"צ יאנגו, shutterstock)
בזמן שיאנגו מנסה לברוח מידי ממשלת רוסיה שסוגרת עליה, היא בודקת אפשרות להמכר לאיש עסקים ישראלי שיוכל לחלץ אותה מהניסיון הרוסי להתערב במידע על הלקוחות. ב-"כלכליסט" פורסם כי ברק אברמוב ניהל שיחות עם יאנדקס לגבי המהלך. 
פורסם כי הבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, שהוא גם שותף ברשתות ג'פניקה ושיפודי ציפורה, עדין לא הגיע לסיכום והעסקה לא יצאה אל הפועל, אך ביאנגו עדיין מחפשים מתווה גם מול אנשי עסקים אחרים כדי לרכוש את השליטה. 

יש לציין כי עד עתה הכחישו ביאנדקס את האפשרות שהזכויות על יאנגו בישראל יימכרו. אך ברור שאם מהלך כזה ייצא אל הפועל, הזיהוי עם רוסיה יירד ובכך יהיה לה קל יותר בתחרות מול מותגים ישראליים מצליחים ולא זוכים לכזו ביקורת.
יש להזכיר כי בינואר 2023 רגעים של אימה עברו על בעלי בית״ר ירושלים, שעבר ניסיון שוד מזוין בביתו בפארק צמרת. המשטרה תפסה את החשודים במעשה. בעלי בית״ר ירושלים, ברק אברמוב אמר: ״עברתי אירוע שוד בביתי. אני מודה למשטרת ישראל על העירנות, הטיפול המהיר וניהול האירוע. אני בסדר גמור, שב למסלול ומודה לכל המתעניינים בשלומי״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה