משפט

ברק אברמוב בסכנת חיים? "עברתי שוד בביתי, שב למסלול"

ברק אברמוב הותקף לפנות בוקר בביתו ברחוב ניסים אלוני על ידי מספר חשודים שקשרו אותו, סתמו לו את הפה ותקפו אותו לכאורה, כלל החשודים במקום נעצרו על ידי המשטרה: "אני מודה למשטרת ישראל על העירנות, הטיפול המהיר וניהול האירוע"
מערכת ice |  1
ברק אברמוב (צילום שלומי יוסף)

ברק אברמוב יגלה את האמת? רגעים של אימה עברו על בעלי בית״ר ירושלים מליגת העל ורשת הסושיות המצליחה ג'פאניקה, ברק אברמוב, שעבר ניסיון שוד מזוין הלילה (אור לשישי) בביתו בפארק צמרת. המשטרה תפסה את החשודים במעשה.

בעלי בית״ר ירושלים, ברק אברמוב אמר: ״אמש בשעות הלילה עברתי אירוע שוד בביתי. אני מודה למשטרת ישראל על העירנות, הטיפול המהיר וניהול האירוע. אני בסדר גמור, שב למסלול ומודה לכל המתעניינים בשלומי״.
על פי הדיווחים ברשת, אברמוב הותקף לפנות בוקר בביתו ברחוב ניסים אלוני על ידי מספר חשודים שקשרו אותו סתמו לו את הפה ותקפו אותו לכאורה, כלל החשודים במקום נעצרו על ידי המשטרה.



כזכור, ב-2018 אברמוב נכנס לעשרה ימי מעצר. זה היה במסגרת פרשה הקשורה לחברת לאנדורה שבבעלותו, שתחתיה פועלת רשת ג'פניקה, לצד רשת המסעדות קינג' ג'ורג', רשת היוגרט יוגו וכמה מסעדות של רשת שיפודי ציפורה הפרשה, שבמסגרתה נעצרו שמונה חשודים, התרחשה בשני אצטדיוני כדורגל מרכזיים בישראל, טדי שבירושלים וסמי עופר שבחיפה. במסגרת הפרשה נקשר אברמוב למספר עבריינים מוכרים.


אברמוב נעצר באותה תקופה ומביתו הוחרמו 450 אלף שקל במזומן, שלושה שעוני יוקרה שאחד מהם בשווי של לא פחות מ-250 אלף שקל ומכונית המרצדס שלו. בפני חוקריו טען אברמוב כי "בכל פעם שאני צריך כסף, אני לוקח צ'ק ופורט אותו בצ'יינג'. אני פורט צ'ק של מיליון שקל, משלם ריבית של 100 אלף שקל וחי עם המזומן. מה הבעיה בזה?".
על פי החשד, לאנדורה שבבעלות אברמוב זכתה במכרזים לתפעול המזנונים באצטדיון טדי והיכל הארנה בירושלים, ובנוסף במזנון הספארי ברמת גן. לטענת המשטרה, מי שהיה מעורב בתפעול המזנונים הם אנשים מטעמו של העבריין המוכר אורי לוזון, שנחשב באותה תקופה לבכיר בכנופיה של איש העולם התחתון, עמיר מולנר. החשד נגד אברמוב נגע להלבנת הון בהיקף של 3.3 מיליון שקל.
לאברמוב יש קשר גם לירמיהו (ירמי) מישאל, שב-2015 נעצר בחשד לחברות בארגון הפשיעה של יצחק אברג'יל. מישאל הגיש בעבר תצהיר מטעמו של ברק אברמוב בסכסוך אזרחי שהיו לו עם אבי מולגה - מלווה בשוק האפור. לפי תצהיר של מולגה, מישאל היה שותף של אברמוב. בין אברמוב למולגה היו בעבר קשרים הדוקים, ועל החברות הזאת אמר אברמוב בבית המשפט, בעדות שניתנה ביולי 2014: "ביני לבין אבי עברו הרבה כספים במזומן".
כמו כן, בתחקיר אתר וואלה שפורסם לפני שנה, נטען כי אחד מהתורמים לקבוצת בני יהודה של אברמוב, הוא חברו אלירן עובד, המעורב בניהול המועדון באופן לא רשמי - והורשע בעבר בהימורים לא חוקיים ובהלבנת הון. עובד טען בתגובה שאמנם אברמוב מתייעץ עמו, אך הוא אינו מעורב בניהול המועדון.
בפברואר 2018, חמישה חודשים לפני שנעצר בפרשת המזנונים, עוכב אברמוב לחקירה במשטרה. כמה ימים לאחר מכן הוגש כתב אישום נגד אנשיו של העבריין יניב בן דוד, זאת באשמה שהפיצו חשבוניות פיקטיביות בהיקף של 850 מיליון שקל. אברמוב אגב, היה עד תביעה במשפט נגד אנשיו של בן דוד. בסופו של דבר, התיק נגד אברמוב נסגר כשלוש שנים מאוחר יותר אחרי שפרקליטות מחוז תל אביב הודיעה כי לא יוגש נגדו כתב אישום בעבירות המרמה והלבנת ההון בהן נחשד ובגינן נעצר.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שכונה טובה לגור בה. שכנים ברמה גבוהה מאד (ל"ת)
    ציון ירושלים 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור