שיווק ופרסום

רשת ג'פניקה מתחדשת: החוזה החדש שברק אברמוב חתם נחשף

קבוצת לנדורה, המחזיקה במספר רשתות מובילות ובהן רשת ג'פניקה, בחרה בחברת הפרסום הדיגיטלי ״פורס מדיה״ לנהל את פעילות הדיגיטל והסושיאל שלה
מערכת ice |  1
ברק אברמוב (צילום שלומי יוסף)
קבוצת לנדורה, המחזיקה במספר רשתות מובילות ובהן רשת ג'פניקה המצליחה, בחרה לבסוף בחברת הפרסום הדיגיטלי ״פורס מדיה״ לנהל את פעילות הדיגיטל והסושיאל שלה, ובכך גם כמובן תנהל את פעילות הסושיאל של רשת ג'פניקה.
"פורס מדיה", שנבחרה כאמור לנהל את הפעילות הדיגיטלית של ג'פניקה, תפעיל בין היתר את הפייסבוק, האינסטגרם והטיק טוק של רשת המזון האסיאתית. חברת ״פורס מדיה״ הוקמה לפני כשנתיים על ידי רואי יצחק ובה שותפה קבוצת 1:1.
בין לקוחותיה כיום ניתן למצוא מותגים רבים ורשתות מובילות מהשורה הראשונה כגון לנדוור, בנדיקט, רשת הסופרים סיטי מרקט, יצרנית הרהיטים הבינלאומית שפתחה לאחרונה סניף ראשון בארץ ״דוטאש״, חברת הנדל״ן דונה נדלן, מרכז שוסטר רמת אביב,  רשת spices, רשת חנויות הבריאות ״נקודת טבע״, החברה הכלכלית כפר סבא, רשת הגלידריות "ג׳ט לק" ועוד.
מנכ"ל החברה, רואי יצחק בן ה-25, הוא בוגר 8200 שמיד בסיום שירותו הצבאי עבד בחברות סושיאל בלונדון ודובאי. בתקופת הקורונה החליט יצחק לשוב ארצה ופתח את פורס מדיה כחברת בת של קבוצת הנדל"ן אחד:אחד בראשה עומד איש העסקים מוטי יברבאום.
רואי יצחק: "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם קבוצת לנדורה ובטוחים שנגיע יחד להישגים גדולים. זו תקופה מסעירה ומאתגרת בתחום הרשתות החברתיות וזה בדיוק המקום שבו אנחנו נכנסים עם הפתרונות היצירתיים שלנו, ומבטיחים הרבה הפתעות שעוד יעשו הרבה רעש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיהיה בהצלחה (ל"ת)
    מתן דוידי 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור