עסקי ספורט
המונדיאל השבית את ישראל: ירידה בשימוש ב-WAZE, הוואטסאפ שבר שיאים
כ-41% ירידה בשימוש בוויז נרשמה בזמן המשחק מול אותן השעות בשבוע שעבר, בוואטסאפ חלו תנודות בשימוש לעומת שבוע שעבר בהתאם לרגעי השיא במשחק: עלייה של בין 25%-32% בשימוש בוואטסאפ בדקות שאחרי הגולים. כל הנתונים בפנים
הישראלים נדבקו אמש (ראשון) למסכים וכמעט כל עם ישראל היה מול גמר המונדיאל בקטאר 2022 בין ארגנטינה לצרפת שהסתיים בזכייה מרגשת של ליאו מסי וחבריו והנתונים של חברת פלאפון מראים זאת בבירור.
הכבישים לא סתם נראו ריקים אלא הם באמת היו ריקים: כ-41% ירידה בשימוש בוויז נרשמה בזמן המשחק מול אותן השעות בשבוע שעבר. התחבורה הציבורית אמנם פעלה אבל כנראה שהשתמשו בה הרבה פחות נוסעים. באפליקציית מוביט נרשמה ירידה של 35% בשימוש לעומת אותן השעות בשבוע שעבר.
בוואטסאפ חלו תנודות בשימוש לעומת שבוע שעבר בהתאם לרגעי השיא במשחק: עלייה של בין 25%-32% בשימוש בווטסאפ בדקות שאחרי הגולים, ירידה ממוצעת של 28% בזמן המשחק (בין הגולים) ועם הסיום חל זינוק של לא פחות מ-105% בשימוש באפליקציה.
גם השיחות "סבלו" מתנודתיות יתר בזמן המשחק: כשעה לפני תחילת המשחק חלה עלייה של 17% בהוצאת שיחות כאשר במהלך המשחק למעט זמני המחצית חלה ירידה של כ-30% בהוצאת שיחות ביחס לממוצע הוצאת השיחות בימי ראשון בשעות האלו.
בזמן ההפסקה בין המחצית הראשונה לשנייה, השיחות חזרו לרמתן הרגילה, ובזמן ההספקה בין המחצית השנייה להארכה חלה עלייה של 12% בהוצאת השיחות. בזמן ההארכה המותחת חלה ירידה של 45% ובזמן הפנדלים חלה ירידת שיא של 51%!!!
עוד ב-
מייד לאחר המשחק חל זינוק של 16% בהוצאת שיחות בכדי להחליף חוויות. הרשתות החברתיות לעומת זאת הפסידו בגדול והשימוש בהן ירד לאורך כל המשחק: פייסבוק עם ירידה של כ-20% בשימוש, אינסטגרם עם ירידה של כ-27%, טיק טוק עם ירידה של כ-40% ויוטיוב עם ירידה של כ-26%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה