עסקי ספורט

לא נרצח: סיבת מותו של העיתונאי האמריקאי נחשפת

לא נרצח. משפחתו של גרנט וואהל מפרסמת את סיבת מותו ביום שישי האחרון. לאחר שנותח, מתברר כי וואהל סבל ממפרצת באבי העורקים קטלנית
מערכת ice |  1
גרנט וואהל (צילום טוויטר)
גרנט וואהל, העיתונאי שהתמוטט ומת במהלך סיקור המונדיאל בקטאר בשבוע שעבר, סבל ממפרצת באבי העורקים, כך חשפה אשתו היום (רביעי). "זה היה רק אחד מאותם דברים שסביר להניח שהתבשלו במשך שנים", אמרה ד"ר סלין גונדר ל- CBS Mornings.
וואהל בן ה-48 איבד את הכרתו ביום שישי האחרון בזמן משחק רבע הגמר בין ארגנטינה להולנד. הוא הובהל לבית החולים, באמצעות אובר, שם נקבע מותו.

כתב הספורט אילוסטרייטד לשעבר תיאר שסבל משיעול חמור בימים שלפני מותו, שכמה מחקרים קשרו למפרצת אבי העורקים בחזה. Mayo Clinic מתאר מפרצת אבי העורקים כבליטות בדפנות אבי העורקים, כלי הדם העיקרי המוביל דם מהלב. הבליטות יכולות להיווצר הן בבטן והן בחלל החזה, רגישות להתפוצצות, וכתוצאה מכך לדימום פנימי קטסטרופלי.
כזכור, וואהל מתח ביקורת על היחס של מארחי המונדיאל למהגרי העבודה ועל הפגיעה בזכויות הלהט"בים בנסיכות. הוא נעצר למשך 30 דקות לפני פתיחת המשחק בין ארה"ב לוויילס ב-21 בנובמבר על לבישת חולצה המתארת כדורגל מוקף בקשת בענן – מה שהוביל את אחיו אריק לחשוד כי מותו של גרנט לא היה טבעי.
"שמי אריק וואהל. אני גר בסיאטל, וושינגטון. אני אחיו של גרנט וואהל. אני הומו", פרסם בסרטון אינסטגרם ביום שישי האחרון. "אני הסיבה שהוא לבש את החולצה במונדיאל. אח שלי היה בריא. הוא אמר לי שהוא קיבל איומי מוות. אני לא מאמין שאחי מת. אני מאמין שהוא נהרג. ואני רק מתחנן לכל עזרה".
ביום שני האחרון אריק כבר חזר בו מטענתו ואמר כי "נראה שגרנט חווה תסחיף ריאתי". מאוחר יותר הוא חזר בו גם מההערות הללו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצער מאוד לקרוא
    היזהרו ושמרו על בריא 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם צעיר בן 48 בריא!!! נפטר מתסחיף ריאתי כנראה עוד אחד מהזריקה של פייזר. פשוט עצוב לקרוא על צעירים בריאים שהולכים בטרם עת בגלל המחדל של פייזר! תנחומים למשפחתו
    סגור