בעולם

טרגדיה במונדיאל: כתב אמריקאי מת ביציע, אחיו טוען שנרצח

עיתונאי אמריקאי צנח ומת ביציע העיתונאים במהלך סיקור המשחק ברבע גמר המונדיאל בין ארגנטינה להולנד. אחיו טוען: הוא נרצח על רקע ביקורתו נגד קטאר שמפלה להט"ב
מערכת ice | 
מונדיאל 2022 בקטאר (צילום shutterstock)
טרגדיה במהלך משחק רבע גמר המונדיאל אמש (שישי) בקטאר בין ארגנטינה להולנד: כתב ספורט אמריקאי צנח לפתע ביציע העיתונאים ומת מסיבה לא ברורה. אחיו פרסם פוסט בו הוא טוען שנרצח.
העיתונאי הוותיק, גרנט וואהל, בן 48, טופל במקום על ידי פרמדיקים והובהל למיון, אבל הרופאים נאלצו לקבוע את מותו בבית החולים. סיבת המוות עדיין לא ברורה, אבל חשוב לציין שבפוסט שפרסם 4 ימים לפני מותו באתר האינטרנט האישי שלו, כתב כי הוא חש בחילה והצוות הרפואי של המונדיאל אמר שכנראה יש לו ברונכיטיס, ונטל אנטיביוטיקה.

"הגוף שלי קרס עליי", כתב, "שלושה שבועות של שינה מועטה, מתח גבוה והרבה עבודה יכולים לעשות לך את זה. מה שהיה הצטננות במהלך 10 הימים האחרונים הפך למשהו חמור יותר בליל המשחק של ארה"ב-הולנד, ויכולתי להרגיש את בחזה לחץ ואי נוחות". אשתו, ד"ר סלין גונדר, צייצה ביום שישי מאוחר שהחדשות הגיעו אליה כ"הלם מוחלט".
מחלקת המדינה האמריקנית פרסמה כי היא דחקה בממשלת קטאר למלא את רצונות משפחתו, אך לא פירטה מהן.
 
יחד עם זאת, יש מי שמפקפק בסיבות הטבעיות למותו של העיתונאי וטוען כי נרצח על רקע הומופוביה. אחיו של וואהל משתייך לקהילה הגאה ועל כן הגיע ב-21 בנובמבר לאצטדיון אחמד בין עלי באל-ראיאן כדי לסקר את המשחק בין ארה"ב לוויילס – כשהוא לובש חולצת טריקו עם סמל להט"ב. הוא נעצר על ידי אנשי האבטחה שאמרו לו כי הדבר אסור ושוחרר רק לאחר חצי שעה.
בעקבות המקרה ביקר ווהל את הקטארים בדיווחיו. אחיו, אריק, העלה ברשתות החברתיות סרטון ובו אמר: "אני אריק וול, אני אח של גרנט ואני הומוסקסואל. אני הסיבה שאחי לבש חולצה עם צבעי דגל הגאווה. הוא היה בריא ואמר לי שאיימו על חייו. אני לא מאמין שאחי פשוט מת, אני מאמין שהרגו אותו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה