עסקי ספורט

המשפחה חושפת את נסיבות מותו של עיתונאי הכדורגל במונדיאל

אחרי שהעיתונאי האמריקאי גרנט וואהל קרס ומת במהלך סיקור המונדיאל, טען אחיו כי הוא נרצח ורמז על המארחים מקטאר. כעת מודיעה משפחתו בעקבות נתיחה: כבר לא חושדים שנרצח
מערכת ice |  2
גרנט וואהל המנוח (צילום מתוך טוויטר)
ירגיע את תיאוריות הקונספירציה? אחרי שבעולם רצים הדיווחים על שלושה עיתונאים שמצאו את מותם במונדיאל בנסיבות מסתוריות, מה שהעלה גל של שמועות כלפי המארחת קטאר – משפחתו של העיתונאי האמריקאי גרנט וואהל שנפטר במהלך רבע בגמר, פרסמה כי אינה חושדת עוד שנרצח.
גרנט וואהל, בן 48, קרס ביציע במהלך סיקור המשחק בין ארגטינה להולנד. הוא טופל במקום והובהל למיון, אבל הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. סיבת המוות לא היתה ברורה, אך בפוסט שפרסם 4 ימים לפני מותו, כתב כי הוא חש ברע וסובל מברונכיטיס.

שבועיים לפני מותו הגיע וואהל לאחד האצטדיונים עם חולצה של קהילת הלהט"ב, וסורב להכנס. הוא גם נהג לבקר את המארחת קטאר בנוגע לזכויות האדם. זה ככל הנראה גם לאחיו, אריק, לפרסם סרטון מיד לאחר מותו בו הוא מאשים שוואהל נרצח, וכי קיבל איומים על חייו.
גופתו של גרנט וואהל הובאה השבוע לניו יורק לנתיחה עצמאית. אלמנתו, ד"ר סלין גונדר, רופאה למחלות זיהומיות, הביאה את גופתו לנתיחה.
אחיו של גרנט, אריק, פרסם היום ציוץ בטוויטר שלו: "המשפחה תפרסם בקרוב הצהרה לגבי סיבת המוות. אני כבר לא חושד במשהו לא כשר". אריק חזר בו מציוץ קודם בו טען שאחיו נפטר מתסחיף ריאתי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד קורבן של הזריקה היעילה והבטוחה? (ל"ת)
    מישהו 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ברור מה כל מי שמת בשנה האחרונה
    מעריץ 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מחיסון לפי עדת ההזויים
    סגור