עסקי ספורט

תג המחיר נחשף: זה הסכום שמנצ'סטר יונייטד דורשת

6-7 מיליארד ליש"ט. זה הסכום שמי שירצה לרכוש את קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד יצטרך לשלם. אז מי נמצא במועמדים והאם אפל אכן תרכוש את הקבוצה?
מערכת ice | 
מנצ'סטר יונייטד (צילום pexels)
בחודש שעבר דווח כי בעלי קבוצת הכדורגל של מנצ'סטר יונייטד, ג'ואל ואברם גלייזר, מתכוונים להעמיד את הקבוצה למכירה. אתר האת'לטיק החליט להתייחס למצב הקבוצה מאז דיווח זה וניסו לשער מי יהיה הבעלים החדש ובכמה תימכר הקבוצה.
נתחיל עם המחיר. על פי ההערכה של הקבוצה, הרוכש המאושר יצטרך להיפרד מסכום של לא פחות מ-6 מיליארד לירות שטרלינג והסכום יכול להגיע עד ל-7 מיליארד לירות שטרלינג. לצורך ההשוואה, צ'לסי הלונדונית נמכרה במאי האחרון בסכום של 2.5 מיליארד לירות שטרלינג.

על פי הצפי, מכירת הקבוצה אמורה להתבצע בקרוב מאוד, כבר ברבעון הראשון של שנת 2023, כלומר במהלך עונת הכדורגל הנוכחית.
אז מי נמצאים ברשימת הרוכשים הפוטנציאליים? חברות שעלו כרוכשות פוטנציאליות כמו אפל וזארה, לא צפויות לקחת חלק, כך על פי האת'לטיק. הרוכש הפוטנציאלי ייתכן ויגיע ממדינות המפרץ, אך בניגוד לקבוצות כמו מנצ'סטר סיטי ופ.ס.ז', השייכות לאיחוד האמירויות וקטאר בהתאמה, מדובר בקבוצות רכישה פרטיות.
רוכשים פוטנציאליים נוספים יכולים להגיע מארה"ב, אותה מדינה ממנה מגיעים האחים גלייזר, דבר שיכול לעודד גם את ליברפול שגם היא הציעה עצמה למכירה.
הקבוצה, למרות שנים פחות טובות, דורגה במאי האחרון על ידי פורבס כקבוצה השלישית בשוויה עם שווי כולל של 4.6 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה