עסקי ספורט

המחווה המרגשת של נבחרת ברזיל לכדורגלן האגדי פלה

נבחרת ברזיל נתנה תצוגה מרהיבה על המגרש והביסה את דרום קוריאה בשמינית גמר המונדיאל, אבל הרגע המרגש ביותר היה בסיומו, כאשר השחקנים פרסו כרזת ענק עם שמו ותמונתו של פלה, המאושפז בבית החולים
מערכת ice | 
ניימאר (צילום אינסטגרם/ ניימאר)
נבחרת הכדורגל של ברזיל הלהיבה אמש את חובבי הכדורגל בכל העולם, כאשר הביסה 4:1 את דרום קוריאה בשמינית גמר המונדיאל. אך הרגע המרגש ביותר במשחק ארע דווקא בסיומו, כאשר כוכבי הסלסאו התכנסו למחווה המוקדשת לפלה, כוכב העבר האגדי שמאושפז במצב קשה בבית החולים עקב מחלת הסרטן.
השחקנים הברזילאים פרסו כרזה גדולה עם שמו של פלה ותמונה שלו, והקדישו לו את הניצחון. גם אוהדי ברזיל ביציע דאגו למחווה לפלה, כשפרסו את תמונתו במדי סנטוס והכיתוב: "פלה, החלמה מהירה!"

כוכב נבחרת ברזיל, ניימאר, חזר מפציעה וכבש אתמול את השער השני בפנדל. זה היה שערו ה-76 של ניימאר בנבחרת, מה שמעמיד אותו מרחק שער אחד בודד מפלה, שכבש 77 שערים במדי הסלסאו. בסיום המשחק אמר ניימאר על פלה: "אנחנו מאחלים לו רק טוב ומקווים שיחלים בהקדם. אני מקווה שהוא נהנה מהניצחון שלנו. בחיים לא הייתי מעלה על הדעת שאהיה כל כך קרוב אליו".
 
כוכב אחר של הנבחרת, ויניסיוס שגם כבש אתמול, אמר לאחר המשחק: "שולחים חיבוק גדול לפלה, שצריך חיזוק מאיתנו. הניצחון הזה מוקדש לו כדי שהוא יוכל לצאת מהמצב הרפואי בו הוא נמצא. רוצים להיות אלופים עבורו".
שעות בודדות לפני המשחק אתמול, פרסם פלה מסר לשחקני הנבחרת מבית החולים, בחשבון האינסטגרם שלו: "ב(מונדיאל) שנת 1958, בשבדיה, הסתובבתי ברחובות וחשבתי לקיים את ההבטחה שהבטחתי לאבי. אני יודע שרבים מהנבחרת הלאומית הבטיחו הבטחות דומות וגם מחפשים את המונדיאל הראשון שלהם. אני רוצה לתת לכם השראה, חברים שלי. אני אראה את המשחק מכאן מבית החולים ואעודד כל אחד מכם. אנחנו במסע הזה ביחד. בהצלחה לברזיל שלנו!".
 
ביום שישי תתמודד ברזיל מול קרואטיה, ברבע גמר המונדיאל, וכולם מקווים שפלה יוכל לצפות גם במשחק הזה ממיטתו, ולהחזיק אצבעות לנבחרתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה