עסקי ספורט

סטף קרי נולד בטעות? אמו של הכוכב בחשיפה מרעישה

אמו של סטף קרי, סוניה קרי, חשפה כי שקלה לעשות הפלה לפני שהביאה את סטף לעולם, זאת אחרי שכבר החליטה להפסיק היריון אחד קודם לכן: "אני רק מודה לאלוהים על זה"
מערכת ice |  1
סטף קרי (צילום NBA.COM)
האם סטף קרי, כוכב גולדן סטייט ווריורס מה-NBA ואחד הכדורסלנים הטובים בעולם נמצא כאן בטעות? אם תשאלו את אמא שלו, סוניה קרי, עושה רושם שכן. סוניה חשפה בבספר זיכרונות חדש שיצא לאור את ההתמודדות שלה בשאלה אם לעבור הפלה שנייה או לא.
בספר "אהבה עזה" חשפה קרי האם כי היא הפסיקה הריון לפני שנכנסה להריון שוב ושקלה לבצע הפלה נוספת. לאחרונה, היא הופיעה בפודקאסט "Your Mom" ​​עם אשלי אדמסון ונשאלה על כך שחשפה סיפור אישי כזה: "זה היה מרפא לספר את הסיפור בספר", אמרה.
קרי המשיכה: "בגלל שאני יודעת שיש הרבה אנשים שם בחוץ - גברים ונשים - אני יודעת שזה באמת מסתכם אך ורק בגוף האישה, אבל יש גברים שמנסים להיות שותפים בקבלת החלטות מסוג זה. יש שותפים בחוץ שאפילו לא מבינים בזה כי זה פשוט קורה והם אף פעם לא ידעו על זה".
סוניה קרי ובעלה לשעבר, כוכב ה-NBA לשעבר דל קרי, חולקים שלושה ילדים - סטף, סת' וסידל. סוניה סיפרה שחלק מהסיבה שסטף קרי, בנה הבכור, נולד, טמון בהחלטה שלה לעשות הפלה מוקם יותר ולהחליט כן להשאיר אותו בסופו של דבר.  "ההחלטה שעשיתי להשאיר אותו בשלב זה מנוגדת גם להחלטה שעשיתי לא להמשיך את ההיריון הקודם", הסבירה קרי.
"אז אלוהים פשוט מביא את הכל ביחד ומראה לי שאני מסוגלת לומר, 'היי, הנה ההחלטה הזו שעשיתי בשלב הזה, ותראה את הברכה שהוא הפך להיות', ואני רק מודה לאלוהים על זה ואני רק אומרת לאלוהים שזה מה שהיה אמור להיות. הכל הסתדר בסופו של דבר", סיפרה קרי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסכן איזו הרגשה מלווה אותו כל החיים
    חן 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאמא התלבטה אם להביא אותו לעולם או להשמיד אותו
    סגור