עסקי ספורט

רוני מאנה השתתף בטורניר הטניס למען ילדי וראייטי

איש העסקים רוני מאנה השתתף אתמול בטורניר טניס לזכרו של עמי רם ז"ל (אביו של אנדי), שהכנסותיו נתרמו למען ילדי וראייטי
מערכת ice | 
רוני מאנה עם אנדי ויוני (צילום מתוך אינסטגרם)
איש העסקים רוני מאנה שלא מפספס אף אירוע, השתתף אתמול (שבת) בטורניר טניס לזכרו של עמי רם ז"ל, אביו של אנדי רם. הטורניר המסורתי מתקיים מדי שנה זו הפעם השמינית, והכנסותיו נתרמות למען ילדי וראייטי.
חובבי טניס רבים הגיעו לקאנטרי רמת השרון ונהנו ממשחק זוגות בו טניסאי מקצועי משתף פעולה עם טניסאי חובב. את הטורניר מארגן אנדי רם לזכר אביו עמי, ובמהלך הטורניר התקיים גם מופע ראווה של הצמד האגדי "אנדיוני" (אנדי רם ויוני ארליך) עם ילדי וראייטי.

במהלך האירוע אמר אנדי רם: "אני מתרגש כל פעם מחדש להנציח את אבי שגידל וליווה אותי בטניס, אך נפטר לפני כל הזכיות שלי והרגעים הגדולים. הוא תמיד יהיה חסר, במיוחד ברגעים כאלה יפים שאני עושה משהו שהוא יכול להתגאות בי. מבחינתי זו הדרך הכי יפה להנציח אותו עם חברים ואנשי עסקים. מהיום הראשון שפרשתי מטניס התחברתי לעמותת וראייטי, לקחתי את העמותה תחת חסותי ואני משתדל לעזור להם כמה שאני יכול".
אודי אנג'ל נשיא וראייטי אמר: "זו כבר מסורת, טורניר טניס שאנדי עושה לזכר אבא שלו. אנדי החליט לתרום את האירוע הזה לטובת הילדים של וראייטי, שאותנו זה מאוד מאוד מרגש. אנחנו בווראייטי מנסים עכשיו להגדיל את תחום הספורט והפעילות בו והטורניר הזה מאוד מתאים לנו. יש לנו כ-350 ילדים ב-14 מרכזי טניס ואנחנו בשותפות עם מרכז הטניס, זה חלק מתוך המדיניות והתוכניות שלנו להגדיל את פעילות הספורט לילדים בעלי צרכים מיוחדים”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה