רכילות עסקית

לאחר החשיפה של יולי: רוני מאנה מחזק את הקשר בין בנותיו

איש העסקים רוני מאנה פרסם היום תיעוד מרגש. בסרטון בתו הקטנה צופה בקטע ישן, בו האחות הגדולה יולי מאנה זוכה בתור הביוטרית הישראלית הבאה
מערכת ice | 
רוני מאנה (צילום אור גפן)
רק בתחילת השבוע דיווחנו על טיב הקשר האישי בין בתו של רוני מאנה, יולי מאנה-לביא, ובין בנותיו הנוספות של מאנה מג'ני צ'ארווני, אמילי ואריאה. היום מאנה גם הוא מציג הוכחות באשר לקשר הקרוב שנותר בין בנותיו. 
מאנה העלה סרטון בו הוא כותב: "אמילי צופה באחותה הגדולה שזכתה בתחרות הביוטריות וזה קטע מאד מרגש". ובהחלט מדובר במעמד מרגש מאד, היות ומאנה-לביא זכתה בתואר הביוטרית הבאה של ישראל כחלק מהסדרה של הוט "הביוטריות", אשר שפטו בה אנה ארונוב, אשלי וקסמן בקשי ונוספים, בשנת 2020. 
כאמור, לאחרונה מאנה-לביא שיתפה בנוגע לקשר בינה לבין אחיה למחצה מהוריה איש העסקים רוני מאנה וגרושתו ניקול הלפרין. בעוד שכאמור מאנה-לביא קרובה מאד לבנותיו הקטנות של רוני מאנה ומבלה איתם רבות, היא טוענת שההפך הוא הנכון עבור האחים הנוספים שלה מצד האם, אליהם היא לא קרובה כלל וכמעט לא מדברת עמם. יתרה מכך, רמזה כי ישנו נתק מכוון שלא מצידה בקשר הזה.
לא ברור האם זו הפעם הראשונה בה בנותיו הקטנות של מאנה צופות באחותן הגדולה מגיע להישגים כאלו, אך אין ספק כי בהחלט מדובר בהישג משמעותי ועצמאי שחשוב להציג לבנות בעודן צעירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה