עסקי ספורט

למה ליאו מסי גרם למראיין לבכות? צפו בתיעוד

ליאו מסי התראיין לטלוויזיה הארגנטינאית חודש לפני תחילת המונדיאל בקטאר. כמה הוא הופתע כאשר המראיין החל לבכות באופן פתאומי
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום טוויטר)
ככל הנראה כל כתב כדורגל בעולם אחד החלומות הגדולים שלו יהיה לראיין את ליאו מסי. פבלו גירלט היה אחד מברי המזל שקיבל את הזכות לראיין את אחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים, אך הוא לא יכול היה לעצור את הדמעות. "אני חלמתי על זה כל חיי, אבל לא חשבתי שאני אהיה בר מזל כל כך לשתף אותך בסיפור שלי, באהבה שלי, אני מודה לך מכל הלב". מסי, אשר נראה תחילה מופתע ואף נבוך מאוד מהסיטואציה, התעשת והניח ידו על המראיין כדי להרגיעו.
"תודה רבה. אני מתרגש שיש לי אפשרות להגיע לאנשים ככה. יש הרבה מאוד אנשים בארגנטינה ואפילו בעולם שתומכים בי, מעריצים אותי, מהכדורגל וממי שאני כאדם", כך אמר מסי לגירלט. בסרטון הקצר בו רואים את המראיין בוכה ומסי מרגיע אותו הפך בין רגע לוויראלי. "המקצוע שלי לקח אותי למסע בלתי ייאמן, ואתמול הגשמתי חלום – לראיין את הספורטאי שאני מעריץ", כך כתב גירלט לאחר הריאיון עצמו וסיכם, "אני מרגיש מבורך".

 
בריאיון מסי דיבר על המונדיאל הקרוב שיתרחש בחודש הבא בקטאר. הוא ציין את ברזיל וצרפת כשתי המועמדות לזכייה. "אנחנו תמיד את אותן קבוצות מצוינות, אבל אם אני צריך לבחור, ברזיל וצרפת הן שתי המועמדות לזכות בגביע העולמי", כך הוא אמר בריאיון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה