עסקי ספורט

ליאו מסי מטיל פצצה: קריירת הכדורגל הגיעה לקיצה?

רגע לפני שיוביל את נבחרת ארגנטינה על הדשא במשחקי המונדיאל 2022, ליונל מסי חושף את תוכניותיו להמשך הקריירה, "סופר את הימים"
מערכת ice | 
ליונל מסי (צילום פייסבוק/ ליונל מסי)
פחות מ-50 ימים למונדיאל קטאר, ועולם הכדורגל רועש מהצהרתו של אחד הכדורגלנים הבולטים - ליונל מסי, באשר להמשך דרכו בתחום. בשיחה עם סבסטיאן וינילו, אישר מסי כי הטורניר הקטאר צפוי למישה להיות המונדיאל האחרון שלו אי פעם.
נבחרת ארגנטינה היא אחת הפייבוריטיות לזכייה במונדיאל שייערך השנה, זאת לאחר הזכייה בגביע אמריקה ב-2021 ובפיינליסימה מול איטליה, ארגנטינה צברה רצף של 35 משחקים ללא הפסד.
מסי יהיה קפטן הקבוצה הבינלאומית שלו במונדיאל, ונראה שזו יכולה להיות הפעם האחרונה שלו. בראיון שנערך לאחרונה, העיתונאי סבסטיאן וינילו חקר את מסי על עתידו. "האם זה האחרון?", הוא שאל ומסי ענה לו: "כן, זה יהיה".
מסי הודה במהלך הראיון כי הוא מצפה למונדיאל ומתכונן להיאבק בו על הגביע: "אני סופר את הימים עד למונדיאל, האמת היא שכן, יש קצת חרדה כי אנחנו לא יכולים לחכות לשחק. מצד שני, יש מתח מסוים לקראת הטורניר".
מסי התייחס גם לסיכויים של נבחרתו לזכות בגביע העולם בקטאר: "אנחנו נמצאים ברגע טוב מאוד בגלל איך שהדברים התגלגלו, עם קבוצה מאוד חזקה, אבל הכל יכול לקרות במונדיאל. המשחקים קשים מאוד, זו הסיבה שמונדיאל הוא כל כך מיוחד כי הפייבוריטים לא תמיד בסופו של דבר מנצחים או מבצעים כצפוי", הסבירה אגדת הכדורגל. "ארגנטינה תמיד מועמדת בגלל ההיסטוריה שלה", הדגיש.
ב-2014 מסי כבר היה קרוב לזכייה בטורניר הבינלאומי היוקרתי ביותר בעולם הכדורגל. חלוץ פ.ס.ז' הצטיין לאורך כל הטורניר, אבל לבסוף, הוא וקבוצתו נפלו במשוכה האחרונה במשחק מול גרמניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה