עסקי ספורט

ליאו מסי יעזור? זה מה שקרה לאוהד שפרץ למגרש

במשחק ברד בול ארנה בהריסון, ניו ג'רזי, מסי נרדף על ידי אוהדים לאחר שאחד מהם פרץ לכר הדשא בדקה ה-56 ורצה שהשחקן הארגנטינאי יחתום על גופו

מערכת ice | 
ליונל מסי (צילום מתוך האינסטגרם)
ליאו מסי חגג עם צמד גדול ב-0:3 של נבחרת ארגנטינה שלו על ג'מייקה ברד בול ארנה בהריסון, ניו ג'רזי, במשחק הכנה למונדיאל שעתיד להיערך בקטאר בחודש נובמבר הקרוב, אך הצמד לא היה מה שתפס את רוב הכותרות, כאשר מסי נרדף פעמיים על ידי אוהדים לאחר שאחד נכנס למשחק בדקה ה-56 שלו - ורצה שאגדת הכדורגל יחתום על גופו כשהוא היה ללא חולצה.
זה לא הוציא את השחקן בן ה-35 מריכוז, כאשר 'הפרעוש' כבש בדקה ה-86. לאחר מכן מיהר אוהד נוסף לפרוץ למגרש ומסר למסי מרקר בבקשה שיחתום על גופו. הכדורגלן האגדי החל לכתוב, אבל המעריץ נעצר על ידי האבטחה.
מסי השיג שער נוסף שלוש דקות לאחר מכן לאחר שהופל על ידי אדריאן מריאפה ממש מחוץ לרחבה וסחט כדור חופשי, כאשר שלח את הבעיטה דרך חומת ההגנה וממש מימין לרחבה של אנדרה בלייק לשער החופשי התשיעי שלו עבור ארגנטינה.
חבריו הארגנטינאים מבינים מדוע האוהדים רק רוצים להתקרב אליו. "אתה חייב ליהנות ממסי", אמר המאמן ליונל סקאלוני. "לא משנה מאיזה מדינה אתה, כולם עושים זאת. אני המאמן שלו, אבל הייתי קונה כרטיס לראות אותו".
מסי כבש ארבעה שערים בשני ההכנות של ארגנטינה למונדיאל החודש, והעניק לו 16 שערים בקריירה על הדשא בארה"ב. אתם חייבים לתת לליונל מסי קרדיט - הסקורר הארגנטינאי היה מוכן לחתום על גופו של האוהד המטורף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה