משפט

מסי סיבך את האוהד? זו התביעה שהגישה המשטרה

שבועיים לאחר המשחק שנערך באצטדיון סמי עופר בו אירחה מכבי חיפה את קבוצתו של מסי - פריז סן ז'רמן, המשטרה מגישה תביעה נגד אחד האוהדים
מערכת ice | 
ליונל מסי (צילום פייסבוק/ ליונל מסי)

האוהד שהתפרץ לכר הדשא בסמי עופר כדי להתחבק עם ליו מסי, מסתבכך עם המשטרה. לאחר שהתפרץ מול מיליוני צופים בארץ ובעולם, חיבק את מסי ונעצר - חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה אתמול כתב אישום נגד החשוד במסגרת הליך הסדר מותנה.

נזכיר לפני כשבועיים נערך משחק הכדורגל בו התרחשה ההתפרצות למשחק, כאשר המשחק עצמו נערך במסגרת ליגת האלופות בין הקבוצות מכבי חיפה ופ.ס.ז. באצטדיון סמי עופר בחיפה, בו נכחו עשרות אלפי אוהדים.
בדקה ה- 80 למשחק התפרץ החשוד לכר הדשא תוך דילוג על מחסומי הפרדה, רץ לאורכו של שדה המשחק, גרם לעצירתו של המשחק אשר שודר למליוני צופים בעולם וחיבק בחוזקה את השחקן ליאו מסי.
החשוד בן 23 תושב מעלה אדומים נעצר ונחקר במקום ואתמול הוגש נגדו כתב אישום ע"י חטיבת התביעות של משטרת ישראל במסגרת הליך של הסדר מותנה.

דוברות המשטרה

מטעם המשטרה נמסר בעניין כי, "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה עבירות מסוג זה ותמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה בכדי למצות את הדין עם אלו המבצעים עבירות הקשורות לספורט".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה