עסקי ספורט

עם מי ליאו מסי וניימאר הצטלמו לפני המשחק בחיפה?

רגע לפני שיצאו למשחק במסגרת ליגת האלופות נגד מכבי חיפה, ליאו מסי וניימאר עצרו לצילום קצר עם מנכ"ל בית המלון בו התארחה האלופה הצרפתית. לקבוצה היו מספר בקשות מהנהלת המלון, אלה הבקשות
מערכת ice | 
ליאו מסי ניימאר ובן ינובר (צילום אנגלינה)
לקראת המשחק של פאריס סן ז'רמן מול מכבי חיפה במסגרת ליגת האלופות האלופה הצרפתית התארחה ללילה אחד במלון דן כרמל בחיפה. הקבוצה הפריסאית נחתה בשדה התעופה בן גוריון בלילה שלישי ומיד נסעה לבית המלון. במלון היא שהתה לילה אחד ומיד אחרי המשחק בו ניצחו 1:3 את הירוקים נסעו לשדה התעופה על מנת לטוס חזרה לצרפת. 

לקבוצה היו מספר בקשות מבית המלון על מנת להקל על שהייתם ככל הניתן. על פי בקשת האלופה הצרפתית לכל חדר התקינו כבלים מיוחדים לחבר את הסוני פלייסטיישן לטלוויזיה, מזגן על 19 מעלות, וילונות מוגפים. בנוסף, ביקשו שבכל חדר יהיו שני בקבוקי מים, שני בקבוקי מים מוגזים ושני בקבוקים של מיצים טבעיים במקרר כאשר על כל הבקבוקים להיות מזכוכית. גם אוכל הם דאגו לבקש וביקשו שהחדרים יצוידו בפיצוחים ופירות.
 
לפני היציאה למשחק מול האלופה הישראלית, שניים מכובשי השערים, ליאו מסי וניימאר נפגשו עם בן ינובר, מנכ"ל בית המלון דן כרמל, והצטלמו עמו למזכרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה