עסקי ספורט

מסודרים: נחשפים סכומי העתק שמכבי חיפה תכניס מליגת האלופות

האלופה מחיפה רשמה הישג אדיר, כאשר לראשונה מזה שבע שנים - תהיה נציגה ישראלית בשלב הבתים. ההישג הוא לא רק ספורטיבי, אלא גם כלכלי
מערכת ice | 
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
מכבי חיפה תתחיל הערב (שלישי) את דרכה בשלב הבתים של ליגת האלופות, במשחק חוץ מול בנפיקה ליסבון הפורטוגלית. ההעפלה של הירוקים למפעל היוקרתי, היא מרשימה במיוחד לאור השינויים שביצעה אופ"א בחוקי ההגרלות והדירוגים בשלב המוקדמות, שפגעו משמעותית בסיכויים של הקבוצות הישראליות להגיע למפעל.

השמחה היא לא רק בפן הספורטיבי, אלא גם בכלכלי, כאשר הנציגה שלנו בליגת האלופות הרוויחה כ-60 מיליון שקלים על עצם העפלתה לשלב הבתים. נוסף על כך, הקבוצה מהכרמל צפויה להרוויח עוד כ-20 מיליון שקלים מזכויות השידור, מכירת כרטיסים, נותני חסות ומרצ'נדייס. 
 
חשוב לציין שעל כל נקודה שמכבי חיפה תצליח להשיג במפעל, היא תקבל סכום כסף נוסף. עבור תיקו, הקבוצה תשלשל לקופתה 930 אלף אירו והניצחון יביא לה 2.8 מיליון אירו. המועדון כמעט ומכר את כלל המנויים ששוחררו למכירה עבור בעלי המנויים לעונה הנוכחית בליגה המקומית ומחזיקי הכרטיס "גרין פלוס". הספסרים כבר משפשפים את ידיהם, אך הקבוצה הזהירה כי אוהד שייתפס בספסרות, המנוי שלו יוחרם.
תגיות מכבי חיפה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה