עסקי ספורט

ליאו מסי כובש את סיליקון ואלי: זו החברה בה ישקיע

לאחר שהודיע כי המונדיאל הקרוב יהיה האחרון בקריירה שלו, ליונל מסי חושף היום כי הוא עומד לכבוש את הסיליקון ואלי ועתיד להשקיע בסטארטאפים ויזמים בתחום הספורט מרחבי העולם
מערכת ice | 
ליונל מסי (צילום פייסבוק/ ליונל מסי)
לאחר שניכרה היעדרותו של מסי מרשימת המועמדים לקבלת פרס "כדור הזהב" ולאחר שהודיע כי המונדיאל בקטאר יהיה האחרון בקריירה שלו, הכדורגלן מודיע כי יקים חברת החזקות שעתידה להשקיע בתחומי ספורט, מדיה וטכנולוגיה. 
שם החברה החדשה שתתמקם בסן פרנסיסקו ארה"ב הינה Play Time Sports-Tech HoldCo LLC והיא תהיה כלי ההשקעה העיקרי של מסי. מטרתה של החברה תהיה לאתר הזדמנויות להשקעה בתחום הספורט, דוגמת השקעה בסטארטאפים שיבנו טכנולוגיות מתקדמות עבור שחקני וקבוצות כדורגל. 
מסי אישר את הידיעה בפוסט ברשתות החברתיות וכך כתב: "אני מתרגש להאריך את השורשים שלי אל תוך עמק הסיליקון ובייחוד מכך שהחברה תשתף פעולה עם יזמים ברחבי העולם". 
החברה תנוהל על ידי היזם האמריקאי רזמיג הוואגמיאן, אשר כיום משמש בתור חבר הנהלה בחברת Graph Ventures. אליו יצטרף מייקל מרקז, מייסד בנק ההשקעות 'קוד אדבייזור' שישמש בתור יועץ בכיר. 
זו לו היוזמה הראשונה של הוואגמיאן בעולם הספורט ובעבר ייסד את האתר Matchday.com - אתר שבו תשקיע חברתו של מסי ואשר יושק לקראת המונדיאל הקרוב בקטאר. על שיתוף הפעולה אמר הוואגמיאן: "מאז שפגשתי את מסי ומשפחתו בשנת 2017 היה זה ברור כי החזון שלהם לעתיד הוא אמיץ. הם רוצים להמשיך להוביל ולהשפיע על ומחוץ למגרש". 
למרות ההכרזה על יוזמתו החדשה של מסי, שאולי מאותת גם על הכרזה רשמית על פרישה, לא צוין מה הוא הסכום הצפוי להשקעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה