עסקי ספורט

טיבו קורטואה מודה בנאום הזכייה לארוסתו הישראלית. צפו

אמש התקיים פרס כדור הזהב היוקרתי לכדורגלנים ובין הזוכים המאושרים היה השוער טיבו קורטואה, המאורס למישל גרציג. במסגרת הנאום הקצר והמרגש הוא לא שכח להודות לה ולמשפחתו - צפו בנאום המלא
מערכת ice | 
מישל גרציג וטיבו קורטואה (צילום פייסבוק/ Thibaut Courtois)
אמש התקיים הפרס היוקרתי ביותר לכדורגלנים בעולם הספורט והוא טקס קבלת פרס כדור הזהב. במסגרת הטקס שהתקיים בצרפת, החלוץ קארים בנזמה זכה על פי התצפיות בפרס הנחשק בעוד שפרס השוער הטוב ביותר לעונת 2021-22 הלך לשוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, שהתארס לאחרונה למישל גרציג הישראלית שליוותה אותו לטקס. 
את נאום הזכייה הקצר שלו קורטואה פתח במילות תודה עבור חברי קבוצתו בריאל מדריד וציין כי העונה האחרונה הייתה מדהימה. ייתרה מכך ציין כי היה זה כבוד להיות מועמד עם השוערים הנוספים באותה קטגוריה וגם ולצד נשים שוערות מדהימות. לאחר מכן המשיך  והודה למשפחתו, ארוסתו וילדיו על כך שהם תומכים בו היות והם מקלים עליו ומעודדים אותו בתקופות בהן הוא נתקל באתגרים וקשיים. 
כזכור, אמש פורסם כי בפעם הראשונה בשנים רבות השחקן האגדי ליונל מסי לא נמצא כמועמד לכדור הזהב, למרות שקטף את הפרס בשנה שעברה. כמו כן, בפעם הראשונה במעל לעשור כריסטיאנו רונאלדו לא כיכב בעשיריה הפותחת לפרס וקיבל במקום זה את המקום ה-20. 
כמו כן, כזכור לאחרונה מסי הודיע דרמטית על כך שהמונדיאל הקרוב בקטאר יהיה המונדיאל האחרון שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה