רכילות עסקית

הבעלים של פ.ס.ז' לא עוצר בצרפת: זו קבוצתו החדשה

קטאר ספורט השקעות, הבעלים של קבוצת הכדורגל הצרפתית הבכירה פריז סן ז'רמן, רוכשת כמעט 22% מבראגה הפורטוגלית

מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
תגידו מזל טוב לבעלים של פריז סן ז'רמן, בעל הבית הקטארי של ליאו מסי, קיליאן אמבפה, ניימאר, סרחיו ראמוס וחבורת הכוכבים שאיתם, נאסר אל חלאיפי, שרוכש קבוצת כדורגל נוספת, כאשר סיכם על רכישה של כ-22% מהבעלות על בראגה הפורטוגלית.
בראגה הוקמה בשנת 1921, קבוצות הגברים והנשים של המועדון מתחרות בדרג העליון של ליגת הכדורגל הפורטוגלית. קבוצת הגברים, כרגע שלישית בדירוג, מתחרה העונה בליגה האירופית. היא העפילה רק פעמיים לליגת האלופות ומעולם לא יצאה משלב הבתים.
"כמשקיעים ושותפים, אנו מצפים שהמועדון יתחדש, יגדל ויתפתח עוד יותר - על פני צוותי הגברים והנשים, ובכל הקהילות והעסקים שבהם הוא תומך", אמר יו"ר הקבוצה, נאסר אל-חלאיפי, בהצהרה. המגמה של בעלות על מספר מועדונים צוברת תאוצה ברחבי העולם, כאשר 196 קבוצות משתייכות כעת לקבוצות כדורגל רחבות יותר.
City Football Group קובעת את הקצב ומחזיקה כעת ב-10 מועדונים באופן מוחלט, כולל אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי. רד בול תומכת בקבוצה שכוללת את זלצבורג ולייפציג, ו-777 שבסיסה במיאמי מרחיבה את טביעת הרגל שלה עם מועדונים הכוללים את גנואה והרד סטאר פריז. 777 רכשה נתח במלבורן ויקטורי בשבוע שעבר.
 
"היתרונות של בעלות על מספר מועדונים ברורים למדי", אמר ג'רמי דרו, שותף וראש תחום הספורט בחברת עורכי הדין הבינלאומית RPC. לדבריו, יש יתרונות לגודל בסקאוטינג ובשיתוף נתונים, ובמקרים של בעלות מוחלטת הבעלים יכולים להשקיע במיתוג עבור הקבוצה כולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה