עסקי ספורט

רונאלדו חווה טרגדיה, וזו המחווה המרגשת של אוהדי היריבה

כוכב הכדורגל של מנצ'סטר יונייטד איבד את אחד התאומים שלו במהלך הלידה. בדקה ה-7 של מפגש הענקים מול ליברפול קם כל הקהל על רגליו, כיבד את הפורטוגלי במחיאות כפיים לצד שירת "לעולם לא תצעד לבד"
אור בוקר | 
כריסטיאנו רונאלדו יורו 2020 (צילום מסך אינסטגרם רונאלדו)
מתברר שיש דברים חזקים יותר מכדורגל, אפילו מהיריבות ארוכת השנים בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד. אמש (שלישי) נפגשו השתיים באנפילד, כאשר אוהדי ליברפול הכינו מחווה מרגשת לכוכב היריבה, כריסטיאנו רונאלדו, שחווה לאחרונה טרגדיה גדולה. כזכור, שחקנה של יונייטד ונבחרת פורטוגל ובת זוגו, ג'ורג'יניה, איבדו את בנם במהלך הלידה. ג'ורג'יניה נשאה ברחמה תאומים – בן ובת, אך לדאבונם הבן נפטר בעוד הבת נולדה בריאה ושלמה.

במשחק בין השתיים, הקדישו אוהדי ליברפול לרונאלדו את הדקה ה-7, כמספר חולצתו של הפנומן הפורטוגלי. או אז קמו כל האוהדים על רגליהם, מחאו כפיים, הריעו לרונאלדו וכיבדו אותו בשירת ההמנון המסורתי של הקבוצה – "לעולם לא תצעד לבד". מחווה מרגשת בכל קנה מידה, קל וחומר בין שתי קבוצות עם יריבות גדולה כל כך על כר הדשא.
במשחק עצמו, אגב, לא הייתה ליונייטד כל סיבה להתרגש. לואיס דיאס ומוחמד סלאח סגרו עניין כבר במחצית הראשונה, כאשר סאדיו מאנה ושער נוסף של סלאח הפכו את הניצחון לתבוסה, 0:4 לליברפול, שטיפסה זמנית לראש טבלת הפרמייר ליג האנגלית, כאשר יריבתה במאבק על התואר, מנצ'סטר סיטי, תחזור למקום הראשון אם תנצח היום את ברייטון.
 
יונייטד, מצדה, התרחקה מאוד ממקום בליגת האלופות, והיא מדורגת במקום ה-6 בטבלה. המשמעות מבחינתו של רונאלדו היא הפסד של סכומי כסף גדולים בדמות בונוסים שהובטחו לו במידה והקבוצה תעמוד ביעדים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה