ויראלי

טרגדיה: אחד מתאומיו של רונאלדו מת בלידה

כוכב נבחרת פורטוגל שחקן הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו שציפה להולדת תאומים, הודיע הערב בצער כי בנו מת בלידה: "ילד שלנו, אתה המלאך שלנו, תמיד נאהב אותך"
מערכת ice |  1
כריסטאנו רונאלדו (צילום: באדיבות TRACE ספורט) (צילום באדיבות TRACE ספורט)
כוכב הענק כריסטיאנו רונאלדו הודיע היום בצער לעשרות מיליוני עוקביו ברשתות החברתיות כי התינוק שלו מת בלידה: "בצער רב מאוד אנו מודעים על מותו של בננו". כזכור, אשתו של שחקן הכדורגל ג'ורג'יניה הייתה בהריון עם תאומים, ורונאלדו הוסיף בהודעתו כי "זה הכאב הכי גדול שכל הורים יכולים להרגיש, ורק הלידה של התינוקת שלנו נותנת לנו את הכוח לחיות את הרגע הזה עם קצת תקווה ואושר".
כמו כן, ביקש הכוכב להודות בדבריו לצוות הרפואי על טיפול המסור וביקש לשמור על פרטיות משפחתו ב"זמנים קשים אלו". רונאלדו חתם את דבריו בהספד לרך שלא זכה לחיות: "ילד שלנו, אתה המלאך שלנו, תמיד נאהב אותך".
בשנה שעברה בישרו בני הזוג בעמוד האינסטגרם של חלוץ מנצ'סטר יונייטד כי הם מצפים לתאומים, כשהם מפרסים תמונה של צילום האולטרסאונד של העוברים מודיעים ש"הלבבות שלנו מלאים באהבה. לא יכולים לחכות לפגוש אתכם".
 
מלבד התינוקת שזה עתה נולדה, רונאלדו אב לארבעה ילדים נוספים, אחת מבת זוגו הנוכחית, ועוד שלושה נוספים: אחד מאישה שזהותה נשארה אנונימית, ושניים נוספים, תאומים, מאם פונדקאית.
 
פרסומת HOT עם רונאלדו
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עין הרע
    שמיל 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    צרות העין וקינאה של שונאיו הביאה עליו את האסון הזה. לא תמיד צריך ללפרסם כמה טוב לך וכמה אתה מאושר.
    סגור