עסקי ספורט

כמה כסף הפסיד רונאלדו בעקבות הכישלון של מנצ'סטר יונייטד?

הבונוסים של הכוכב הפורטוגלי אמנם שמנים, אבל כאשר כבר עתה ברור כי קבוצתו תסיים עונה חמישית ללא תואר, הסקורר לא יזכה לסכום של 6 מיליון יורו בעקבות ההדחה מהצ'מפיונס ליג ואיבוד האליפות
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום freepik, ויקיפדיה/ אנה נסי)
שרשרת הכישלונות של מנצ'סטר יונייטד היא כבר לא דבר חדש, אלא שכעת אותם כישלונות ישפיעו על הבונוסים אותם יכול היה לקטוף הכוכב הפורטוגלי של הקבוצה, כריסטיאנו רונאלדו. מדובר על הפסד כולל של 6 מיליון יורו, סכום כולל אותו עשוי היה לשלשל לכיסו במקרים בהם היו השדים האדומים מרחיקים לכת לשלבים המאוחרים של ליגת האלופות, כמו גם במידה והיו פקטור משמעותי במאבק האליפות.

אלא שהמציאות, כידוע, שונה בתכלית. על פי התקשורת האנגלית, עלייה לגמר הצ'מפיונס ליג הייתה מזכה את רונאלדו בבונוס שמן במיוחד בסך 3 מיליון יורו. זאת ועוד, זכייה בתואר האליפות בליגה האנגלית הייתה שווה לפורטוגלי כשני מיליון יורו נוספים, ובנוסף ההדחה ממפעלי הגביע המקומיים – גביע הליגה והגביע האנגלי, מנעה מהסקורר פוטנציאל הכנסה נוסף בסך כמיליון יורו.  
בניגוד לכישלונות הקבוצתיים, רונאלדו כהרגלו לא מאכזב בפן האישי, וצפוי לזכות לבונוס נאה על היותו מלך השערים הבלתי מעורער של הקבוצה העונה. נכון לעכשיו עומד מאזנו על 18 שערים ב-33 הופעות בכל המסגרות, כאשר רחוק מאחור ניצב ברונו פרננדש עם מחצית הכמות.
 
אלא שכידוע הספורט הפופולרי בתבל מתייחס להישגים קבוצתיים, והעובדה כי יונייטד עדיין נאבקת על מקום ברביעייה הראשונה בליגה, ששווה מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, מעמידה בסימן שאלה גדול את עתידו של הפורטוגלי באנגליה. כפועל יוצא, מעניין יהיה לעקוב אחר התחנה הבאה בקריירה המרתקת של החלוץ הוותיק, שחגג בחודש שעבר יום הולדת 37.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה