עסקי ספורט

לברון ג'יימס מחזיק באוסף מכוניות, איזו היקרה ביותר?

כוכב הכדורגל מהלוס אנג'לס לייקרס מחזיק ב-15 מכוניות פאר, היקרה שבהם היא הלמבורגיני שבבעלותו, רכב ספורט שמאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש בשלוש שניות ומגיע למהירות של 350 קמ"ש. העלות? קרוב למיליון דולר
מערכת ice | 
לברון גיימס (צילום אינסטגרם)
לברון ג'יימס נמצא בעונה לא הכי מוצלחת יחד עם הלוס אנג'לס לייקרס ב-NBA, אך בכל הקשור להונו האישי של אחד מגדולי שחקני הכדורסל בכל הזמנים, אין לו כל סיבה לדאגה. "קינג ג'יימס", שהונו האישי מתקרב למיליארד דולר, מחזיק באוסף של לא פחות מ-15 רכבים בשווי כולל של 2.5 מיליון דולר. 
לברון, שנמצא במקום הרביעי ברשימת בכירי המשתכרים של ה-NBA, אחרי סטף קרי, ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט, עם 41 מיליון דולר שהוא מרוויח לעונה, חתם לאחרונה על הסכם חסות עם נייקי לכל החיים. אך עושה רושם שאחת האהבות הגדולות ביותר של הכוכב היא מכוניות. 
אוסף הרכבים של לברון, בשווי כולל של 2.5 מיליון דולר כאמור, כולל שלושה רכבי פרארי, רולס רויס, שני רכבי מייבאך, פורשה, אך "היהלום שבכתר" הוא ללא ספק הלמבורגיני שבבעלותו, היקרה ביותר מבין כל המכוניות. מדובר על Lamborghini Aventador בשווי 670 אלף דולר.
הלמבורגיני של לברון מאופיינת עיצוב ייחודי למדי כשעל רקע ירוק צוירו להם ענפי עצים, שממשיכים את הקו העיצובי של נעלי הכדורסל מן המותג שלו בנייקי, LeBron X1 Everglades Kings Pride.  מדובר על רכב ספורט מטורף שמאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש בשלוש שניות ומגיע למהירות של 350 קמ"ש. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה