שיווק ופרסום

וואטסאפ במהלך היסטורי: זה הג'וב שסידרה לכוכב ה-NBA

אפליקציית המסרונים האינטרנטית וואטסאפ נזכרה אחרי 13 שנות פעילות ומיליארדי משתמשים להיעזר בסלב כדי לקדם את עצמה, וחתמה על חוזה שמוערך במיליונים עם שחקן ה-NBA יאניס אדטוקומבו
מערכת ice | 
יאניס אדטוקומבו וואטסאפ (צילום אינסטגרם https://www.instagram.com/p/CaPnDN6Fjm5/)
כוכב ה-NBA יאניס אדטוקומבו חתם על הסכם פרזנטור ארוך טווח עם אפליקציית WhatsApp, שבבעלות מטא (פייסבוק) לקידום המותג ברחבי העולם. בכך יהיה למעשה הפרזנטור הראשון שלל הפלטפורמה שהושקה ב-2009.
ההסכם, כאמור הוא העסקה הראשונה של וואטסאפ מול סלבס, ומנהלי החברה מתכננים לעבוד עם אדטוקומבו על תוכן, אירועים והסברה לקהילה, שהראשון בהם הוא משחק האולסטאר של ה-NBA בקליבלנד ביום ראשון בערב, כך לפי דיווח של בלומברג בעניין. למרות חשיפת עצם החוזה, היקף השכר לאדטוקומבו לא נחשף.
לפני שעה קלה חשף בפני עוקביו באינסטגרם (12 מיליון במספר) את הג'וב החדש וכתב, "זכיתי לייצג את המורשת הניגרית שלי בגאווה אתמול בתור #WhatsAppPartner . זה השם שלי בשפת היורובה, "אדטוקונבו", וקוד החיוג הניגרי +234 שמשפחתי משתמשת בו כל יום כדי לתקשר זה עם זה. העיצוב נעשה בעבודת יד בניגריה. הודות ל @WhatsApp על כך שגרמו לזה לקרות".
אדטוקומבו שנולד להורים ניגרים ביוון, הוא אחד השחקנים הבינלאומיים הטובים ביותר בענף הכדורסל. לוואטסאפ, שמתחרה בשוק הודעות הטקסט הרחב יש יותר מ-2 מיליארד משתמשים ברחבי העולם והיא ביססה את עצמה כשיטת ההודעות האינטרנטיות החינמיות העיקרית במדינות כמו אצלנו בישראל וכן בהודו וברזיל. השירות הקפיץ את השיווק בספורט השנה, כולל שידור המודעות הראשונות שלו בארה"ב בינואר במהלך פלייאוף ה-NFL.
 

השחקן צבר מספר חוזי ייצוג מרכזיים מאז גיוסו ב-2013, בין היתר הוא מקדם את אוזניות JBL והופיע במודעות עבור שירות הסטרימינג Hulu וגם נייקי החתימה אותו מחדש על עסקה ארוכת טווח ב-2017, ויש לו קו נעלי ספורט ייחודי משלו עבור חברת הלבשת אתלטיקה הגדולה בעולם.
אדטוקומבו הוכתר פעמיים כשחקן הכי שווה ב-NBA, זכה באליפות הראשונה שלו ב-2021, כשהוביל את מילווקי באקס לתואר הראשון שלהם מזה 50 שנה. ההצלחה הזו בבית המשפט הביאה את הזיכיון בשוק הקטן לפופולריות לאומית, עם מכירות סחורה חזקות והתעניינות חדשה מצד נותני החסות של החברה. רק לברון ג'יימס וסטף קארי הובילו את Antetokounmpo במכירות הגופיות בעונה שעברה, על פי נתונים של קמעונאית מוצרי הספורט Fanatics.
בשנים האחרונות, אדטוקומבו נכנס חזק להשקעות עסקיות בשנה האחרונה, והשקיע כסף בסטארט-אפ משקאות ספורט "Ready Nutrition" ובשוק השעונים עםbho  WatchBox. הוא גם הפך לבעל מיעוטים בקבוצת הבייסבול של מילווקי, הברוארס, בשנה שעברה, מהלך שהעיד עליו כי הוא מהווה תהליך למידה בעל ערך עבורו, שכן הוא מקווה להיות הבעלים של קבוצת NBA יום אחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה