דיגיטל וטק

וואטסאפ בשינוי דרמטי: משנה את תהליך שליחת התמונות

החברה החלה לבחון שינוי באפליקציה, שמשנה את כל ממשק הצילום במכשירים כך שמצד אחד יכול להיות שפעולות מסוימות ידרשו יותר לחיצות, אך התהליך כולו אמור להיות ידידותי ונוח יותר
יאיר מור |  4
וואטסאפ (צילום pixabay)
וואטסאפ עומדת לשנות את הדרך שבה משתמשים שולחים תמונות – בייחוד באייפון: גרסת הבטא החדשה של האפליקציה לבעלי מכשירים של אפל, שיצאה הלילה, כוללת שינוי משמעותי בממשק הצילום, כפי שמדווח אתר WABetaInfo.
כפי שניתן לראות בתמונה מצד שמאל, ממשק הצילום הקיים באייפון הציג על גבי שדה הראייה של המצלמה שורה (או טור, כאשר מחזיקים את המכשיר אופקית) של התמונות האחרונות שצולמו, לבחירה מהירה. עם זאת, כנראה שהחברה קיבלה תלונות על כך שהצגת הרשימה הזו באמצע שדה הראייה של המצלמה מפריעה למשתמשים ולכן, היא שינתה את הממשק וביטלה את התצוגה הזו.
במקום זה, כפי שניתן לראות בצד ימין, שדה הראייה כעת נקי יותר, כאשר כפתור הגלריה בפינה הימנית-תחתונה הוחלף בתצוגה של התמונה האחרונה שצולמה, בדומה לממשק הצילום הרגיל של רוב הסמארטפונים בשנים האחרונות. בפינה התחתונה השמאלית, כפתור ההחלפה בין המצלמות הקדמית והאחורית שונה גם הוא – מהקו הלבן הנוכחי, שקשה מאוד לראות אותו כאשר התוכן בשדה הראייה של המצלמה בהיר מאוד, לצלמית (אייקון) בצבעי שחור-לבן עם רקע עגול, כך שלא משנה באיזה צבע הרקע, הכפתור בולט לעין בצבע ההפוך.
כאמור, כרגע השינוי זמין למשתמשי גרסת הבטא לאייפון. סביר להניח שהשינוי בתצוגת התמונות האחרונות יגיע בקרוב גם לאנדרואיד, מאחר והוא נראה מגוחך באותה מידה גם על מכשירים אלו. כפתור החלפת המצלמות באנדרואיד נראה כבר היום שונה למדי מזה של אייפון, אך גם הוא כרגע בצבע אחד בלבד, כך שניתן לצפות שגם לו יתווסף רקע כדי להבליט אותו מול רקע בהיר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    האדמה פשוט רועדת תחת רגלי
    אילן 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתם לא מרגישים עלובים עם לכתוב כותרת כזו לתוכן כזה? מה אתם חושבים שאנשים מפגרים או מה? שלא ישמו לב שהתוכן הוא כולה שינוי מינורי בחלק מסוים בממשק של מוצר קטן ופשוט, והכותרת היא של "בנק ישאל קרס? יא פאתטיים
    סגור
  • 3.
    אין פה שום צעד דרמטי
    תום 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כולה שינוי את הממשק של הצילום. זה לא מצדיק קליק בייט כזה. אני חוסם את האתר שלכם מפיד החדשות שלי. נמאס.
    סגור
  • 2.
    מזה הקליק בייט הזה ??!!
    ירין 02/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שטויות במיץ לשבתי אתם אתר על רמה
    סגור
  • 1.
    בגלל כותרת מפגרת חוסם את האתר שלכם (ל"ת)
    סריוז׳ 02/2022/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור