השוק

כך העסק הצדדי של לברון ג'יימס יגיע למיליארד דולר

חברת התקשורת של לברון ג'יימס ששווה כעת 725 מיליון דולר, עתידה לצמוח לסכום עתק לאחר השקעות של נייקי, Epic Games (יוצרי Fortnite), Redbird Capital Partners וקבוצת Fenway Sports. כמה יכניס כוכב ה-NBA מהמהלך?
כפיר אדר | 
לברון ג'יימס (צילום אינסטגרם, freepik)
עברו 12 חודשים עמוסים על לברון ג'יימס. באוקטובר 2020 הוביל את לוס אנג'לס לייקרס לתואר אלופת ה-NBA, האליפות הרביעית שלו בקריירה וכן לתואר ה-MVP. ואז, ביולי החולף, סוף סוף זכה העולם לראות את סרטו של ג'יימס ספייס ג'אם 2: מורשת חדשה. ועכשיו, חברת ספרינגהיל ושות', חברת הבידור שבבעלותם של ג'יימס ומאוברק קרטר, מכרה כרגע נתח קטן לכמה משקיעים בעלי שם גדול עבור סכום עתק.
קבוצת המשקיעים כוללת את נייקי, Epic Games (יוצרי Fortnite), Redbird Capital Partners וקבוצת Fenway Sports. האחרונה היא חברת האם של בוסטון רד סוקס וליברפול האנגלית - מועדון הכדורגל המעוטר שג'יימס הוא הבעלים שלה בחלקו. קרטר מחזיקה גם במניות ב-Fenway Sports Group.
למרות שסכום ההשקעה של שורת המשקיעות עדיין אינו ידוע, השווי המדווח של ספרינגהיל עומד על 725 מיליון דולר. ג'יימס וקרטר עדיין יישארו בעלי המניות הגדולים ביותר וישמרו על רוב המניות בהצבעה. חברת התקשורת נוצרה בשנת 2020, מיזוג של שלוש חברות קיימות: SpringHill Entertainment, The Robot Company ו-Uninterrupted. 
השקעה זו מגיעה לאחר שמועות הקיץ על כך שג'יימס וקרטר חיפשו למכור את החברה, באופן ישיר או לפי הערכת שווי הקרובה לשלושת רבעי מיליארד דולר. עם סגירת העסקה, ג'יימס צפוי להפוך למיליארד דולר ברווחי הקריירה. הוא הרוויח שכר של 330 מיליון דולר ב-NBA וקרוב ל-400 מיליון דולר בעסקאות מחוץ לפרקט. אם הוא וקרטר ישמרו כל אחד על אחזקה של 40% בספרינגהיל, העסקה הזו תסדר לו 290 מיליון דולר בדרך למיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה