עסקי ספורט

כוכב העל ריסק את המרצדס: "אלוהים אמר שזמני לא הגיע"

כוכב הכדורגל הענק של קבוצת באייר לברקוזן הגרמנית, הספיק אתמול לכבוש שער ניצחון, לפני שהיה מעורב בתאונת דרכים מחרידה, ממנה יצא רק בנס
מערכת ice | 
הרכב המרוסק (צילום מתוך אינסטגרם)
אחד החלוצים שמשגעים את אירופה ונחשב לכוכב הגדול של קבוצת באייר לברקוזן מהבונדסליגה בגרמניה, ויקטור בוניפייס הניגרי, היה מעורב אמש (שבת) בתאונת דרכים קשה ומחרידה, לאחר משחק של קבוצתו בו כיכב ואף כבש את שער הניצחון.
באייר לברקוזן פגשה אתמול את קבוצת איינטרכט פרנקפורט, והצליחה לגבור עליה בתוצאה 2-1 שכאמור, התאפשרה בזכות שער הניצחון שכבש הכוכב הגדול בוניפייס. מספר שעות לאחר מכן פרסם הכוכב הגדול בחשבון האינסטגרם שלו, תיעוד מזעזע מהתאונה.
תחילה העלה סרטון עם הרכב המרוסק ולצד הסרטון כתב: "אלוהים החליט שעדיין לא הגיע זמני". ולאחר מכן צירף גם תיעוד של ידו אשר הייתה מלאה בדם, בעקבות פציעה שנגמרה מהתאונה, פציעה שהוגדרה לאחר מכן כפציעה קלה.
כזכור, באייר לברקוזן עשתה היסטוריה בעונה שעברה כאשר קטפה את תואר האליפות בגרמניה, תואר שהאוהדים חיכו לו כל כך הרבה זמן. לזכותו של בוניפייס יאמר כי יש לו חלק לא מבוטל ואף עיקרי בהתקדמות של הקבוצה בשנים האחרונות, ובוודאי בתארים שקטפה הקבוצה.
בנוסף לכך, לברקוזן סיימה את העונה שחלפה בתוצאה מושלמת וחלומית, לאחר שלא הפסידה בכל 42 המשחקים. האלופה השוותה את הרצף הארוך ביותר ללא הפסדים בכל המסגרות, אותו קבעה קבוצת יובנטוס האיטלקית, בעונת 2011-2012 שצברה 43 משחקים ללא הפסד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה