עסקי ספורט

הסכסוך הגדול: פ.ס.ז' נדרשת לשלם 55 מיליון יורו לאמבפה – מה קרה?

הוועדה המשפטית של הליגה הצרפתית פסקה: פריז סן ז'רמן חייבת לשלם 5 מילון יורו לקיליאן אמבפה תוך שומנה ימים בעקבות תביעה על הלנת שכר ובונוסים שלא שולמו

מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
לפי דיווח ב"לאקיפ" וב"לה פריזיאן", הסערה בין קיליאן אמבפה לפריז סן ז'רמן (פ.ס.ז') הגיעה לשיא, כאשר הוועדה המשפטית של הליגה הצרפתית הורתה למועדון לשלם לחלוץ הצרפתי 55 מיליון יורו בתוך שמונה ימים. ההחלטה מגיעה לאחר שמגעי גישור בין הצדדים נכשלו, כשאמבפה באמצעות עורכי דינו דחה את ההצעות שנעשו.
החלוץ, שעבר לריאל מדריד בקיץ האחרון לאחר סיום החוזה בפריז, תובע את המועדון בגין תשלומים שלא הועברו לו. אמבפה טוען להלנת שכר בשלושת החודשים האחרונים לפני עזיבתו, ובנוסף דורש תשלום עבור בונוסים ודמי הישארות לשנת 2023/24 שהיו אמורים להתקבל לפי החוזה המקורי שחתם עם הקבוצה.
ההחלטה של הוועדה המשפטית לא מסיימת את הסיפור, שכן הסכסוך צפוי לעבור לשלב הבא בבתי המשפט. אם פ.ס.ז' לא תעמוד בפסק הדין ותשלים את התשלום, אופ"א עשויה להטיל עליה קנסות ואף להרחיק אותה מהשתתפות במפעלים האירופאי, מה שעלול להשפיע משמעותית על עתידה במוקד של הכדורגל האירופאי.
סערה זאת מעוררת עניין רב בתעשיית הספורט, שכן מדובר בסכומים גבוהים ובכוכה עולמי שמעורב בסכסוך משפטי עם מועדון כדורגל ענק. התפתחויות נוספות עתידות להתקיים בהמשך, ונראה שהסיפור עוד רחוק מלהסתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה