TOP 5

אמבפה רק שלישי: אלו השחקנים שמרוויחים הכי הרבה באירופה

ברשימת שחקני הכדורגל שמרוויחים את המשכורת הגבוהה ביותר מתוך חמשת הליגות הבכירות, קווין דה בריינה פותח את הרשימה במקום החמישי עם מעל 24 מיליון דולר לעונה, אמבפה "רק" במקום השלישי, מי שני הכוכבים שעקפו אותו?
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
עונת הכדורגל של שנת 2024-2025 כבר ממש בפתח כאשר היא תצא לדרך בעוד פחות מחודש, ומשכורות הענק של השחקנים כבר נחשפות. כמובן, בליגות כמו הליגה הסעודית, המשכורות של הכוכבים גבוהות מאלו של אירופה, אך הליגה שלהם לא נחשבת בטופ העולמי. יצאנו לבדוק מי הם חמשת הכדורגלנים עם השכר הגבוה ביותר מבין חמשת הליגות הבכירות.
5. קווין דה בריינה - 24.7 מיליון דולר לעונה. הכוכב של מנצ'סטר סיטי, אחד מותיקי הקבוצה ואולי השחקן החשוב בה, בדיוק השבוע הופרכו השמועות סביבו שהיו על מעבר אפשרי לליגה הסעודית.
4. הארי קיין - 25 מיליון דולר לעונה. החלוץ האנגלי של באיירן מינכן, חברו לקבוצה של דניאל פרץ, שעושה הכל נכון וכובש שערים בצרורות, אך זה טרם הביא לו תואר בקריירה.
3. קיליאן אמבפה - 31.2 מיליון דולר לעונה. הרכש החדש והנוצץ של ריאל מדריד, שאולי ציפיתם לראות במקום הראשון ברשימה, אך דווקא שני שחקנים מהקבוצה היריבה תפסו את המיקומים.
2. רוברט לבנדובסקי: 33.5 מיליון יורו: הגיע לברצלונה בתור החלוץ הטוב בעולם ובעונה האחרונה רשם עונה טובה עם 19 שערים ו-8 בישולים בליגה הספרדית, אך עם זאת יש סבורים שהוא צריך לרדת לספסל.
1. פרנקי דה יונג: 37.5 מיליון יורו: גם הגיע למועדון בתור כוכב צעיר ועמוד תווך בברצלונה והוא בהחלט ברמה הדרושה אך נאבק בהמון פציעות במהלך העונה שמונעות ממנו לפרוץ ולהיות מהטובים בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה