עסקי ספורט

אמבפה מגיע למדריד: כמה עולה כרטיס להצגה של הכוכב?

הטירוף של אמבפה בריאל מדריד החל, כאשר הוא יוצג בהמשך היום בסנטיאגו ברנבאו אצטדיונו החדש כשהוא לובש את מדי הקבוצה בפעם הראשונה מול 85 אלף הצופים שהגיעו במיוחד כדי לראות את ההצגה
מערכת ice |  1
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
כוכב הכדורגל קיליאן אמבפה, סיפק את ההעברה של הקיץ כשלפני כחודש הודיע שיעבור מפריז סן ז'רמן למועדון הפאר ריאל מדריד ויחבור לכוכבים כמו וינסיוס ג'וניור ובלינגהאם בהעברה חופשית. למרוץ שהעסקה נסגרה כבר לפני כחודש, אמבפה בחר לקיים את הצגתו במועדון רק לאחר היורו על מנת שיוכל להתרכז בטורניר.
היום, (שלישי) הצגתו של אמבפה תערך באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו אל מול כ-85 אלף צופים שיגיעו לראות את הכוכב הצרפתי מוצג בקבוצתו החדשה. מה קורה בהצגת שחקן? בדרך כלל השחקן לובש את חולצתו החדשה, (אמבפה ילבש את הספרה 9 על גבו) מקפיץ קצת כדור, בועט אותו לקהל, אומר כמה מילים במיקרופון ומצטלם עם החולצה החדשה באצטדיון הביתי החדש. הטירוף על הגעתו של אמבפה גרמה לסולד אאוט מידי של האוהדים שחיכו שהצרפתי יגיע כבר מספר שנים. 
הכרטיס הזול ביותר להצגה זו, על פי אתרים בינלאומיים, עלה 30 יורו ואילו היקר ביותר הגיע עד ל-200 יורו. כזכור, עם הגעתו של אמבפה, לריאל מדריד יש את הסגל הנוצץ בעולם והם מועמדים ראשונים לזכייה בכל תואר אפשרי אם אכן השחקנים יעמדו בציפיות הגבוהות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה חרטא...
    מאוהבת באמבפה 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכרטיסים להצגה של אמבפה בברנבאו נמסרו בחינם כדי שכולם יוכלו לבוא ולראות אותו והא טדיון יהיה מלא עד אפס מקום. אתם אולי מתכוונים למחירים של משחקים של ריאל מדריד.
    סגור