עסקי ספורט

ההישג המטורף של הנבחרת הישראלית באולימפיאדה: "יחד ננצח"

שנה מוצלחת במיוחד לספורט במדינה. קבוצת ההתעמלות האומנותית העפילה לגמר וכנגד כל הסיכויים הביאה את הכסף. הספורטאיות המאושרות הודו לצוות. וגם לינוי אשרם פרגנה "מי כמוני יודעת כמה הדרך הייתה קשה"
מערכת ice | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום freepik)
ישראל זוכה במדליה נוספת במשחקים האולימפיים בפריז 2024. נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית עשתה את זה בגדול והגיעה למקום השני במשחקים האולימפיים בפריז. על הפודיום עמדו בהתרגשות אופיר שחם, דיאנה סברצוב, הדר פרידמן, שני בקנוב ורומי פריצקי. זוהי לא רק המדליה השביעית של ישראל במשחקים של שנת 2024 אלא גם המדליה הראשונה בקטגוריה הקבוצתית אי פעם. 
הדרך של הקבוצה לגמר לא הייתה פשוטה, הן עלו לאחר שהגיעו למקום השישי. אך בגמר הצליחו להתעלות על עצמן ולהביא תוצאות טובות במיוחד, בעיקר בתרגיל המשולב. הספורטאיות הודו למאמנת שהובילה אותן על הניצחון, איילת זוסמן, וגם לכל הצוות שהוביל ותמך בהן במהלך האימונים והתחרות האולימפית ואמרו כי עבודת צוות הובילה אותן על הניצחון. הן השתמשו בסלוגן שלאחרונה נשמע בהקשר שונה לחלוטין - "ביחד ננצח".
כזכור, זוסמן היא גם המאמנת של לינוי אשרם, שזכתה במדליית זהב במשחקים האולימפיים. אשרם פרגנה למתחרות הצעירות (המבוגרת בהן רק בת 20). בראיון בספורט 5 מיד לאחר רגע קבלת המדליה המרגש אמרה האלופה האולימפית לנבחרת הזוכה: "מי כמוני יודעת כמה הדרך הייתה קשה, אני גאה בכן". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה