עסקי ספורט

גאווה ישראלית: כמה כסף שווה המדליה של ענבר לניר?

הג'ודוקא הישראלית זכתה במקום השני ופיטר פלצ'יק מישראל זכה גם הוא - בארד. ישראל היא אחת מהמדינות שמשלמת הכי הרבה לזוכים באולימפיאדה. אז כמה האלופים צפויים לגרוף? והאם שווה להם למכור את הפרס?
מערכת ice | 
ענבר לניר (צילום פייסבוק)
ענבר לניר ופיטר פלצ'יק הפכו את היום ליום משמעותי מאוד בספורט הישראלי לאחר שזכו שניהם במדליות באולימפיאדה בפריז בתחום הג'ודו. פלצ'יק זכה במדליית ארד ואילו לניר זכתה במדליית כסף. בעבר פורסם כי כחלק מהמענקים שמדינת ישראל צפויה לתת לספורטאים, ספורטאי או ספורטאית שיזכו במדליית כסף יקבל 700 אלף שקל. 
באותו דיווח פורסם כי מדליית ארד תזכה את בעליה במענק מכובד של 500 אלף שקלים. הארד והכסף במדליות שזכו בהן הספורטאים הישראלים לא שוות יותר מידי כסף. בכל זאת, ספורטאים רבים בוחרים למכור את המדליות שלהם מסיבות שונות. הסיבה לתג המחיר הגבוהה קשורה לערך וההקשר של המדליות, ולא ממש למתכות היקרות שנמצאות בהן. 
ירדן ג'רבי מצאה בעצמה עוד דרך להרוויח מהניצחון בלי למכור את המדליה. ג'רבי העמידה שניים מתגי השם שלה למכירה פומבית עבור מטרות צדקה. ב-2014 הרוויחה 3,800 דולר עבור תג השם שלה מאליפות העולם. ובשנת 2016 גרף תג השם שלה מהאולימפיאדה 196,735 שקל. את הכסף תרמה ג'רבי לבית החולים איכילוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה