ויראלי

ירדן ג'רבי חושפת בדמעות: "בא לי להיות אמא"

המודחת הטרייה מרוקדים עם כוכבים דיברה על הרחבת המשפחה: "אני יכולה להתחיל לבכות מזה, כי זה מה שחשוב באמת – המשפחה. יש לי חלום כל כך גדול להיות אמא, אני חושבת שלאורך כל החיים לא נכחתי; לא בספורט ולא כשעשיתי רילוקיישן, עכשיו פתאום הרגשתי שוב שאני לא נוכחת ובא לי להיות נוכחת"
מערכת ice |  1
ירדן ג'רבי (צילום רגב זרקה)
אחרי פרק מפתיע במיוחד של רוקדים עם כוכבים, אמש (רביעי), מי שסיימה אותו כמודחת היא למרבה ההפתעה ירדן ג'רבי ובן זוגה לריקוד דני יוחטמן לאחר ריקוד פוקסטרוט לצלילי השיר "Why Don't You Do Right" שהניב להם 29 נקודות בסך הכל. אבל בריאיון משותף עם הרקדן שליווה אותה בתכנית דני יוחטמן, ג'רבי פתחה ונשברה על נושא שהיה חסר לה בכל תקופת התכנית.
המודחת הטרייה אמרה לניב רסקין ב"חדשות הבוקר" בנוגע לשאלה על הרחבת המשפחה: "אני יכולה להתחיל לבכות מזה, כי זה מה שחשוב באמת – המשפחה. יש לי חלום כל כך גדול להיות אמא, אני חושבת שלאורך כל החיים לא נכחתי; לא בספורט ולא כשעשיתי רילוקיישן, עכשיו פתאום הרגשתי שוב שאני לא נוכחת ובא לי להיות נוכחת".

כמו כן היא ניסתה להסביר בראיון המרגש: "בא לי להשקיע בזוגיות המדהימה שלי עם עדי, להיות שם עבור המשפחה שלי, יש לי שתי אחייניות חדשות תאומות, בא לי להרחיב את המשפחה שלי וזה החלום הבא".
כזכור,  בריאיון ל-mako טרם תחילת העונה, היא סיפרה על הקושי לתכנן חתונה בתקופה כזו אינטנסיבית עבור השתיים. "זה יצא עמוס, כי באמת אנחנו כל היום בחזרות וגם כשאני לא בחזרות, המוח שלי כל היום בזה.  עדי בת הזוג שלי סטודנטית והיא גם עובדת מאוד קשה, אז החלטנו שזה רגע יידחה לשנה הבאה מתישהו, אנחנו לא יודעות מתי, אבל יש פרויקטים בחיים וזה הפרויקט שלי כרגע"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התגלגלתי מצחוק
    meni 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתחתנת עם נקבה ורוצה ילדים
    סגור