טלוויזיה

המודחת מרוקדים עם כוכבים לוקחת בקלות: "מי בא לים?"

ירדן ג'רבי ובן זוגה לריקוד דני יוחטמן הודחו לאחר ריקוד פוקסטרוט לצלילי השיר "Why Don't You Do Right" שהניב להם 29 נקודות בסך הכל, איתן קריפס, בן זוגה לרחבה של רומי פרנקל, נפצע בצורה לא פשוטה במהלך הריקוד שלהם בתוכנית בתחילת השבוע
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
פרק מפתיע במיוחד הסתיים אמש (רביעי) ברוקדים עם כוכבים ומי שסיימה אותו כמודחת היא למרבה ההפתעה ירדן ג'רבי ובן זוגה לריקוד דני יוחטמן לאחר ריקוד פוקסטרוט לצלילי השיר "Why Don't You Do Right" שהניב להם 29 נקודות בסך הכל.
ג'רבי מבחינתה ניסתה לשמור על קלילות וכתבה בסטורי שהעלתה אחרי ההדחה: "אז מי בא לים מחר?" והוסיפה בסטורי אחר שיתוף שכתבה מעריצה: "תובנות של לילה: מי שלא יודע להפסיד, לא יודע לנצח. איזו מלכה, מזל שהילדה נשארה ערה, קיבלה שיעור מווינרית".

אבל עוד לפני כן, נרשמה דרמה לא פחות גדולה. איתן קריפס, בן זוגה לרחבה של רומי פרנקל, נפצע בצורה לא פשוטה במהלך הריקוד שלהם בתוכנית בתחילת השבוע ומאז הצוות הרפואי של התכנית שמטפל בו ניסה לעשות הכל כדי להשיבו לשגרת האימונים לקראת הפרק אמש (רביעי) לצד פרנקל.
אבל על פי הפרסום של ערן סויסה בישראל היום, עם זאת, לאחר טיפול ובדיקה, קבעו הרופאים כי מצבו הרפואי אינו מאפשר לו עדיין לחזור לרקוד בתכנית של קשת 12. בשל כך, הרקדן חיים פרשטיין הוקפץ הלילה לחדר החזרות כדי להחליף אותו בשידור החי בקשת 12.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה