שיווק ופרסום

ירדן ג'רבי קוטפת הישג ענק: זו רשת האופנה שבחרה בה

ירדן ג'רבי מצטרפת למשפחת HOODIES ויחד איתם תוביל את קולקציית הPRO הספורטיבית של הרשת בעונה הקרובה. שכרה אמנם עדיין לא נחשף במסגרת מותג האופנה, אך מדובר בסכומים לא מבוטלים
מערכת ice |  1
ירדן ג'רבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה, shutterstock)
בזמן שהיא מרשימה בביצועים על רחבת הריקודים של 'רוקדים עם כוכבים' בקשת 12 ועושה את דרכה הכי רחוק שאפשר בתחרות, אולי אפילו לגמר, ירדן ג'רבי כבר קוטפת את הפירות ומצטרפת לרשת האופנה HOODIES
רשת האופנה HOODIES המציעה פריטי אופנה ובייסיק לנשים, גברים, וילדים, שמה פוקוס גדול בשנים האחרונה על קולקציית הספורט ה-PRO שמתפתחת וגדלה מדיי עונה ומובילה במכירות הרשת.

השבוע הצטרפה ג'רבי, המנחה, המרצה, אלופת העולם והמדליסטית האולימפית, שבימים אלה היא גם מככבת ב'רוקדים עם כוכבים' ונחשבת למתמודדת אהובה, כאשר ברקע היא נערכת לחתונה עם בת זוגתה עדי אמבר. 
ירדן ג'רבי מצטרפת למשפחת HOODIES ויחד איתם תוביל את קולקציית הPRO הספורטיבית של הרשת בעונה הקרובה. שכרה אמנם עדיין לא נחשף במסגרת מותג האופנה, אך מדובר בסכומים לא מבוטלים.
כזכור, הג'ודאית וכוכבת הישרדות VIP לשעבר, נטשה את עולם הספורט לפני כ-4 שנים ומאז המדליסטית האולימפית בת ה-34 התגוררה כשלוש שנים בפורטוגל, אבל היא חזרה ארצה וכעת נכנסת לדירתה החדשה.
ג'רבי כזכור סגרה עסקת נדל"ן, כאשר רכשה לעצמה דירה בפרויקט המגדלים היוקרתי בתל אביב, גינדי TLV. עבור נכס של שלושה חדרים, בגודל של כ-75 מטרים עם מרפסת וחניה פרטית, היא תשלם כ-4.5 מיליון שקלים בסך הכל. היא תמלא את הדירה בבת הזוג עדי אמבר, שתעבור ביחד איתה לבית המפואר, שם הן צפויות לנהל את הזוגיות שלהן ולהתקדם הלאה בזוגיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ירדן גרבי
    אור 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמאלה איזה מכוערת מה נגמרו להם הדוגמניות
    סגור