ויראלי

ירדן ג'רבי משתפת: "החליט שהמשפחה שלי לא תגיע יותר"

ספורטאים רבים מגיעים לתחרויות עם קמע, שאמור להביא להם מזל וניצחון. במקרה של ירדן ג'רבי, כך היא חושפת, לא היה מדובר בבני משפחתה: "המאמן שלי החליט שאולי כדאי שהמשפחה לא תגיע יותר, אולי זה מפריע לי להתרכז"
רוני שיינר |  3
ירדן ג'רבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
האלופה האולימפית ירדן ג'רבי (35), שנחשבת לספורטאית המעוטרת ביותר בענף הג'ודו בארץ, חושפת טעימה מאחורי הקלעים של שנותיה כמתחרה אולימפית.  
"נתון שלא ידעתם: המשפחה שלי הייתי איתי ב-5 תחרויות בינלאומית- בכולן לא זכיתי במדליה. המאמן שלי החליט שאולי כדאי שהמשפחה לא תגיע יותר, אולי זה מפריע לי להתרכז". ג'רבי המשיכה ושיתפה: "מאותו רגע הפכתי לאלופת עולם, סגנית אלופת עולם ומדליסטית אולימפית. אין על המשפחה שלי!". 

הסטורי שפרסמה ירדן ג'רבי (אינסטגרם)
בימיה כספורטאית פעילה, זכתה ג'רבי בין היתר במדליות ארד, בתארים אלופת עולם, סגנית אלופת עולם וסגנית אלופת אירופה ושמונה פעמים אלופת ישראל. בגיל 28 ג'רבי הודיעה במסיבת עיתונאים מיוחדת על החלטה לפרוש מג'ודו: "האש בתוכי כבתה".
בימים אלה ג'רבי מתחרה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, לצדו של הרקדן דני יוחטמן. באפריל השנה היא התארסה לזוגתה בשנה האחרונה, עדי אמבר. "באופן רשמי מחוץ לשוק", כתבה ג'רבי לצד תמונה משותפת של השתיים. בראיון לאתר מאקו שיתפה כי גם היא וגם זוגתה הסטודנטית עמוסות בתקופה זו ואמרה: "החלטנו שהחתונה תידחה לשנה הבאה, אנחנו לא יודעות מתי".     
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מעניין
    מני 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירדן גרבי הבחורילה.לא מעניינת.
    סגור
  • 2.
    פשוט לא נעימה (ל"ת)
    טוב שהודחה 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ירדן גרבי
    אלונה אלון 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבלתי נסבלת בלתי נסבלת בלתי נסבלת
    סגור